-
[ بدون عنوان ]
دوشنبه 27 شهریورماه سال 1391 10:59
متقاضیان مشاهده دمو نرم افزارهای تحت وب ماهان و آشنایی بیشتر اینجا کلیک کنند جهت مشاهده فیلم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری اینجا کلیک کنید
-
نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری ماهان - Mahan CRM
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:52
جهت اطلاع بیشتر به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه نمایید جهت مشاهده فیلم اینجا را کلیک کنید جهت دریافت کاتالوگ نرم افزار CRM نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری ماهان - Mahan CRM نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری «ماهان» یک ارتـباط دو جانبه و مطمـئن بین ســازمان شما و مشتریانـتان...
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه کانون های اگهی
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:50
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه کانون های اگهی و تبلیغات - Mahan CRM سیستم مدیریت اطلاعات تشکیل بانک اطلاعاتی ازمشتریان (مشتریان احتمالی و قطعی) و پرسنل مشتریان طبقه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها تعیین...
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه آژانس های مسافرتی -
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:46
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه آژانس های مسافرتی - Mahan CRM سیستم مدیریت اطلاعات تشکیل بانک اطلاعاتی ازمشترکین (مشتریان احتمالی و قطعی) – آژانس های همکار(قراردادی و غیر قراردای ) وپرسنل مشتریان طبقه بندی...
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه صنعت ساختمان - Maha
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:44
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه صنعت ساختمان - Mahan CRM جهت دریافت کاتالوگ اینجا کلیک کنید در دنیای امروز، تمامی سازمانها و مجموعه ها برای رشد و توسعه خود نیاز به تمرکز عمیق بر مشتریانشان دارند. برای اینکه:...
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه بانک هاوموسسات مالی
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:42
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه بانک ها و موسسات مالی - Mahan CRM جهت دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید سیستم مدیریت اطلاعات تشکیل بانک اطلاعاتی ازمشتریان (مشتریان احتمالی و قطعی) – همکاران ( داخل شعبه و خارج...
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه موسسات علمی و آموزشی
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:37
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه موسسات علمی و آموزشی-Mahan CRM برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) ویژه موسسات علمی و آموزشی این نرم افزار به یک ارتـباط دو جانبه و...
-
نرم افزار مدیریت قرار ملاقات و جلسات ماهان
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:35
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید نرم افزار مدیریت قرار ملاقات و جلسات ماهان استفاده از یک سیستم نرمافزاری که به صورت کاملاً کاربردی، تمامی مراحل یک جلسه، از هماهنگیهای قبل از تشکیل جلسه (قرار ملاقات ) تا پیگیریهای نتایج جلسه و ارائه گزارشات مربوطه...
-
داشبورد هوشمند ماهان
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:33
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید داشبورد هوشمند ماهان جهت دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید در دنیای مدرن تجارت امروز نکته حیاتی برای مدیران، توانایی تصمیم گیری سریع بر پایه اطلاعات جامع و صحیح می باشد. برای رسیدن به چنین هدفی، باید به دنبال راهی جهت...
-
سیستم مدیریت تماس ماهان
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:21
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید سیستم مدیریت تماس ماهان جهت دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید مزایا و امکانات بخش اول (لیست تماس ها) امکان نمایش جزئی و کامل پرونده مشتری در هنگام برقراری تماس قابلیت برقراری ارتباط با سیستم پیگیری ها جهت مشاهده سابقه...
-
نرم افزار مدیرت خدمات پس از فروش ماهان
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:17
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید نرم افزار مدیرت خدمات پس از فروش ماهان برای دریافت کاتالوگ اینجا کلیک کنید بدون شک هر سازمان و یا شرکتی که تولیدکننده محصولات وخدمات کاربردی با دوام برای جلب رضایتمندی مشتریان خود و رقابت در بازار، نیاز به یک بخش خدمات...
-
نرم افزار مدیریت ونظارت بر امور محوله ماهان
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:14
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید نرم افزار مدیریت ونظارت بر امور محوله ماهان برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید مقدمه: این نرم افزار بر تمامی فرایندهای کاری و وظایف محوله پرسنل مدیریت و نظارت می نماید تا مدیران بتوانند پیشرفت فعالیتهای تحت نظارت خود...
-
نرم افزار مدیریت قراردادها ماهان
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:07
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید. نرم افزار مدیریت قراردادها ماهان جهت دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید در دسترس داشتن کلیه اطلاعات قراردادها پس از ثبت اطلاعات مربوط به هر نوع قرارداد که متناسب با نیاز سازمان طراحی گردیده است قرارداد در چرخه کنترل واحد...
-
نرم افزار تحت وب مدیریت استراتژی ماهان
یکشنبه 12 شهریورماه سال 1391 11:04
نرم افزار تحت وب مدیریت استراتژی ماهان جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید مقدمه : نرم افزارماهان تمامی فرآیندهای کاری یک مجموعه را با درنظرگرفتن اهداف آن مجموعه طراحی ، تدوین و سازماندهی کرده و همچنین باعث می شود تا...
-
اشتباهات رایج مدیران در اجرای برنامههای تبلیغاتی
شنبه 28 مردادماه سال 1391 16:17
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید اشتباهات رایج مدیران در اجرای برنامههای تبلیغاتی شرکت رقیب بهتازگی فعالیتهای تبلیغاتی خود را آغاز کرده است. پس ما هم همان اقدام را انجام دهیم تا از رقیب عقب نمانیم. میزان بودجه سالانه نشان میدهد که میتوانیم با اندازه X تبلیغ کنیم. در واقع این روالی...
-
راز برند سازی که می توانیم از گوگل بیاموزیم
شنبه 28 مردادماه سال 1391 16:15
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید راز برند سازی که می توانیم از گوگل بیاموزیم گوگل لوگو خود را تبدیل به یکی از با ثبات ترین آیکون های شرکتی کرده است. MBA نیوز: اگر از هر طراحی بپرسید، احتمالا لوگو گوگل را در میان زشت ترین برندهای تجاری جهانی قرار می دهد اما با این وجود، گوگل لوگو خود را...
-
چگونه در 3 سال فروش خود را دو برابر کنیم؟
شنبه 28 مردادماه سال 1391 16:11
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید چگونه در 3 سال فروش خود را دو برابر کنیم؟ از کمرون هرالد موسس شرکت «گاتجانک» چهچیزی میتوان آموخت؟ شاید متعجب شوید وقتی بدانید که او در مدت 6 سال درآمد خود را از 2 میلیون دلار به 105 میلیون دلار افزایش داد. هرالد، که اکنون مربی کسبوکار است، معتقد...
-
هنر فروش
شنبه 28 مردادماه سال 1391 16:09
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید هنر فروش یک پسر تگزاسی برای پیدا کردن کار از خانه به راه افتاده و به یکی از این فروشگاهای بزرگ که همه چیز می فروشند (Everything Under a Roof) در ایالت کالیفرنیا رفت. یک پسر تگزاسی برای پیدا کردن کار از خانه به راه افتاده و به یکی از این فروشگاهای بزرگ...
-
مدیریت ریسک در پروژهها با تأکید بر قراردادهای EPC
شنبه 28 مردادماه سال 1391 15:52
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مدیریت ریسک در پروژهها با تأکید بر قراردادهای EPC نویسندگان: منوچهر دبیریان: کارشناس ارشد ریسک ابوالفضل جعفری: کارشناس ارشد مدیریت مالی علی سلیمانی بشلی: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی واژههای کلیدی مدیریت ریسک،SPV ، تخصیص ریسک، قرارداد EPC...
-
ارزش از نگاه مشتری
شنبه 28 مردادماه سال 1391 14:25
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید ارزش از نگاه مشتری مقدمه اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد بهکار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن...
-
مدیر دوست داشتنی
شنبه 28 مردادماه سال 1391 14:22
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مدیر دوست داشتنی از آنجا که باورها و ارزش ها ریشه در برداشت ما از خود، اجتماع و دنیایی دارد که در آن زندگی می کنیم همواره این باورها به صورت فیلترهای ادراکی عمل می کنند که فقط پذیرای پدیده هائی اند که به مذاق ما خوش می آیند و با ارزش های ما همسازی...
-
نکتههای اساسی برای مدیران کوچک
شنبه 28 مردادماه سال 1391 14:18
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید نکتههای اساسی برای مدیران کوچک مترجم: مریم صدیقزنده در آخرین مهمانی خانوادگی که به تازگی گرد هم آمده بودیم، خواهرزاده 9سالهام با مداد رنگیهایش روی تکههای کاغذی که پیدا کرده بود، اشکالی از حیوانات را نقاشی میکرد. اولین اسبی که نقاشی کرد بسیار زیبا...
-
مدیر موفق از عذرخواهی نمیترسد
شنبه 28 مردادماه سال 1391 14:15
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مدیر موفق از عذرخواهی نمیترسد نویسندگان: آلن لویز، آلن رزنر ترجمه : الهام مؤدب برخی از مدیران معتقدند که معذرتخواهی نشانه ضعف است و آنان را از چشم کارمندان میاندازد. در حقیقت عکس این امر صادق است. جسمامین ویست، نویسنده میگویند: «بخشش اشتباهات...
-
فروشنده موفق
شنبه 28 مردادماه سال 1391 14:12
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید فروشنده موفق سرم رو بشکن، قیمت رو عمراً! در این مقاله می خواهیم با هم تعدادی از نکات اصول ملاقات های تجاری و بحث سر شکن و تاریخی قیمت مهم ترین عامل یک فروش موفق را بررسی کنیم. اصول ملاقات های تجاری: 1ـ وقت بگیرید. قبل از رفتن به جلسه در موعد تعیین شده...
-
داستان بهره وری
شنبه 28 مردادماه سال 1391 13:53
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید داستان بهره وری داستان جالب بهره وری *مورچه هر روز صبح زود سر کار می رفت و بلافاصله کارش را شروع می کرد**با خوشحالی به میزان زیادی تولید می کرد* *رئیسش که یک شیر بود، ازاینکه می دید مورچه می تواند بدون سرپرستی بدین گونه کار کند، بسیار متعجب بود* *بنابر...
-
مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی
شنبه 28 مردادماه سال 1391 13:50
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی چکیده: مهمترین وجه تمایز بین رضایت مشتری در بازارهای صنعتی نسبت به بازارهای مصرفی در این است که عرضه کننده صنعتی برای سنجش رضایت با یک گروه و سیستم خریدار روبه رو میشود، نه یک فرد. در حقیقت او با سازمان مشتری...
-
بهره برداری هوشمندانه از سیستمهای تماس گیر هوشمند مرکز تماس
شنبه 28 مردادماه سال 1391 13:47
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید بهره برداری هوشمندانه از سیستمهای تماس گیر هوشمند مرکز تماس آیا تابحال برای بهینه سازی تلفن گویای خود فکری کرده اید؟ آیا نظر مشتریانتان را در مورد سیستم تلفن گویای خود می دانید؟ آیا می دانید چرا مردم از تلفن گویا نفرت دارند؟ مشتری با شماره ای که سیستم...
-
مدیریت کانالهای ارتباطی با مشتریان بصورت مجتمع و متمرکز
شنبه 28 مردادماه سال 1391 13:39
مدیریت کانالهای ارتباطی با مشتریان بصورت مجتمع و متمرکز شاید بیش از 60% زمان کاری روزانه خود و پرسنل خود را صرف انجام امور فوق می کنیم و درنهایت نتیجه ای هم که از انجام این امور بصورت غیرمتمرکز عاید ما می شود، قطعا نتیجه ای نیست که انتظار آن را داریم. به نظر من هرکاری که بیش از 3 بار در روز انجام می شود باید خودکار...
-
منافع استفاده ازنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز تماس
شنبه 28 مردادماه سال 1391 13:37
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید اطلاعاتی در مورد منافع استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز تماس(Call center) نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پتانسیل فوق العاده ای را برای خدمات رسانی به مشتری فراهم می نماید. در طی این فرآیند افزایش سود دهی و تامین رضایت مشتری تضمین...
-
افزایش فروش، از مهمترین اهداف تبلیغات
شنبه 28 مردادماه سال 1391 13:34
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید افزایش فروش، از مهمترین اهداف تبلیغات تبلیغات فن فروشندگی است؛ کلودهاپکینز در این خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد: «درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن...