-
موضوعات استراتژیک دراجرای مدیریت ارتباط با مشتری
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:18
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید موضوعات استراتژیک دراجرای مدیریت ارتباط با مشتری چکیده رقابت فزاینده ی جهانی که امروزه شرکتها با آن درگیر هستند لزوم توجه سازمانها به مشتریان و مدیریت روابط بامشتریان را سبب می شود اما مطالعات صورت گرفته نشان میدهند که ۷۰درصد اجراهای مدیریت ارتباط با...
-
بهره برداری هوشمندانه از سیستمهای تماس گیر هوشمند مرکز تماس
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:13
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید بهره برداری هوشمندانه از سیستمهای تماس گیر هوشمند مرکز تماس آیا تابحال برای بهینه سازی تلفن گویای خود فکری کرده اید؟ آیا نظر مشتریانتان را در مورد سیستم تلفن گویای خود می دانید؟ آیا می دانید چرا مردم از تلفن گویا نفرت دارند؟ مشتری با شماره ای که سیستم...
-
مدیریت کانالهای ارتباطی با مشتریان بصورت مجتمع و متمرکز
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:10
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مدیریت کانالهای ارتباطی با مشتریان بصورت مجتمع و متمرکز شاید بیش از 60% زمان کاری روزانه خود و پرسنل خود را صرف انجام امور فوق می کنیم و درنهایت نتیجه ای هم که از انجام این امور بصورت غیرمتمرکز عاید ما می شود، قطعا نتیجه ای نیست که انتظار آن را داریم....
-
اطلاعاتی در مورد منافع استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشت
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:08
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید اطلاعاتی در مورد منافع استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز تماس(Call center) نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پتانسیل فوق العاده ای را برای خدمات رسانی به مشتری فراهم می نماید. در طی این فرآیند افزایش سود دهی و تامین رضایت مشتری تضمین...
-
افزایش فروش، از مهمترین اهداف تبلیغات
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:04
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید افزایش فروش، از مهمترین اهداف تبلیغات تبلیغات فن فروشندگی است؛ کلودهاپکینز در این خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد: «درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن...
-
سازمانهای یادگیرنده
شنبه 14 مردادماه سال 1391 15:51
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید سازمانهای یادگیرنده سازمانهای یادگیرنده پدیدهای هستند که با شروع دهه 90 میلادی مطرح شدند. علت پدیدار شدن چنین سازمانهایی، شرایط، نظریهها و تغییر و تحول در محیطهای سازمانی قبل از دهه مذکور بوده است به گونهای که تمام سازمانها تلاش گستردهای را...
-
سازمان،مدیران و کارکنان مشتری مدار
شنبه 14 مردادماه سال 1391 15:48
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید سازمان،مدیران و کارکنان مشتری مدار مقدمه یک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان و بزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه...
-
موفقیت در فروش
شنبه 14 مردادماه سال 1391 15:45
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید موفقیت در فروش مقدمه بیش تر مدیران بازرگانی اینگونه میاندیشند که یافتن فروشندگان حرفهای که بتوانند نیازهای تجاری آنها را بهخوبی تامین کنند، مشکل است و فروشندگان حرفهای بهندرت یافت میشوند. برخی از...
-
مدیریت بهره وری و کیفیت
شنبه 14 مردادماه سال 1391 15:37
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مدیریت بهره وری و کیفیت مقدمه ا ستمرار بقا مهم ترین نیاز کلیه موجودات زنده و سازمانهاست . زیرا تنها در سایه برقراری و استمرار بقا است که می توان در جهت رسیدن به اهداف و اجرای ماموریتهاتلاش کرد. نکته جالب توجه آن که موضوع بقا تنها به سازمانهای هدفمند،...
-
ارکان ارزیابی عملکرد منابع انسانی
شنبه 14 مردادماه سال 1391 15:34
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید ارکان ارزیابی عملکرد منابع انسانی چکیده: فرایند ارزیابی عملکرد که امروزه باید آن را در چارچوب مدیریت عملکرد طراحی و پیاده سازی نمود یکی از مهمترین فرایند توسعه منابع انسانی به شمار می رود. مهمترین عواملی که در طراحی یک فرایند ارزیابی عملکرد اثربخش لازم...
-
خلاقیت و نوآوری در مدیریت
شنبه 14 مردادماه سال 1391 15:31
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید خلاقیت و نوآوری در مدیریت خلاقیت عبارت است از به کارگیری تواناییهای ذهنی برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید. فراگرد ایجاد فکرهای جدید و تبدیل آن فکرها به عمل و کاربردهای سودمند را نوآوری می گویند. درغالب مدیریت سازمان، موفقیت نهایی و حتی گاهی بقای آن به...
-
پنج استراتژی مهم برای دستیابی به یک برند جهانی موفق
شنبه 14 مردادماه سال 1391 15:25
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید پنج استراتژی مهم برای دستیابی به یک برند جهانی موفق خلاصه: با توجه به روند رو به رشد عبور برندهای تجاری از مرزهای بین المللی از طریق اینترنت ،فعالان بازار ممکن است برای اطمینان از بقای برندهای خود در سطح جهان نیاز به رعایت یک سری استراتژی های خاص را...
-
چگونه خدمات را سودآور به فروش برسانیم
شنبه 14 مردادماه سال 1391 15:22
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید چگونه خدمات را سودآور به فروش برسانیم خلاصه: زمانی که محصولات بینام میشوند، شرکتهای تولیدی ممکن است درصدد برآیند خود را از طریق عرضه خدمات ارزشافزوده متمایز سازند: این راهبرد بالقوه سودآور است. متاسفانه اغلب شرکتها در تلاش برای نیل بهاین مقصود...
-
خدمات پس از فروش عامل اصلی رقابت در بازار جهانی
شنبه 14 مردادماه سال 1391 15:19
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید خدمات پس از فروش عامل اصلی رقابت در بازار جهانی خدمات پس از فروش در کشور می بایست با هدف احترام به حقوق مشتری - خدمتگزاری و مشتری مداری، بهبود شاخص های کیفی خدمات پس از فروش باشد ، به جهت اینکه تاثیر متقابل این قبیل خدمات در زندگی اقتصادی، اجتماعی و...
-
نمایشگر(داشبورد) مدیریت
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:39
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید نمایشگر(داشبورد) مدیریت امروزه در دنیای پرتلاطم تجارت، سازمان ها می کوشند تا برای رسیدن به اهداف خود، با تدوین استراتژی صحیح، انجام عملکردهای پربازده و مشتری مداری، گوی سبقت را از یکدیگر بربایند. نمایشگرهای (داشبوردها) مدیریتی، سیستم های نرم افزاری نوینی...
-
بازاریابی در یک کلام؛ جلب رضایت مشتری
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:36
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید بازاریابی در یک کلام؛ جلب رضایت مشتری هدف بازاریاب این است که جذابیتها و نیازهای بازارهای خاص را درک و بازاری را انتخاب کند که بتواند نیازهای آن را به بهترین شکل تامین نماید. از سوی دیگر، بازاریاب میتواند محصولات و کالاهایی را تولید و به این بازار عرضه کند...
-
رازهای برخورد با مشتری
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:31
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید رازهای برخورد با مشتری نویسنده : دوین هاستینگز، سی. کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو میشوند. برای مثال، شخصی که کار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام میدهد، مسلم است که در کارش با مشکلات زیادی روبه رو میشود چرا که همزمان باید مشتریان...
-
راجع به قواعد بازی مذاکره کنید
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:29
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید راجع به قواعد بازی مذاکره کنید اگر با وجود تمام تلاشهای شما طرف مقابل همچنان به سنگاندازیها، حملات و فریبکاریهای خود ادامه میدهد، شما هم میبایست مسیر گفتوگوها را در قالب جدیدی باز تعریف کنید. نام آن را بگذارید مذاکره در مورد مذاکره. استراتژیهای...
-
عوامل شکست بازاریابی (marketing)
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:28
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید عوامل شکست بازاریابی (marketing) شکست" نقطه ی مقابل "موفقیت" نیست. ترجیحاً باید اظهار داشت که بهتر است نقطه ی متضاد موفقیت را عواملی نظیر بی تفاوتی و سهل انگاری در نظر بگیریم چراکه بی تفاوتی و بی مسئولیتی می تواند ما را در جاده توهم و بی میلی...
-
چرا مشتری از شما خرید میکند؟
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:16
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید چرا مشتری از شما خرید میکند؟ رقبای شما نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان هستند. چه عاملی موجب میشود که مشتری مکان خاصی یا بهتر است بگوییم از بین رقبای مختلف یکی را برای خرید انتخاب میکند. این همان چیزی است که ذهن شرکتهای مختلف را به خود مشغول ساخته است....
-
روابط عمومی جایگزین تبلیغات
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:14
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید روابط عمومی جایگزین تبلیغات در یکی از افسانههای باستان (ایزوپ Aesop)، باد و خورشید در مورد اینکه کدام یک قویتر هستند، با هم منازعه داشتند. در همان حال مسافری در حال گذر از جاده بود. آنها تصمیم میگیرند قدرت خود را آزمایش کنند تا ببینند کدامیک میتواند...
-
CRMبه کمک شرکتهای بحرانزده میآید
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:13
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید CRMبه کمک شرکتهای بحرانزده میآید مایکروسافت با پیشنهاد سه طرح جدید قصد دارد که مشتریانش را به استفاده از سیستمهای ERP (برنامهریزی منابع سازمانی) و CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) تشویق کند تا این شرکتها بتواند وضعیت خود را...
-
ویژگی شرکتهای برتر در تعامل با مشتری – قسمت اول
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:12
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید ویژگی شرکتهای برتر در تعامل با مشتری – قسمت اول رقابت شرکتها در بازار جهانی نسبت به گذشته بهمراتب پیچیدهتر و فشردهتر شده است با پیشرفت فناوری اطلاعات مشتری ان قادرند تا اطلاعات وسیعتری را از کیفیت فرآوردهها و خدمات مورد نظر خود کسب کنند....
-
همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:10
جهت کسب اطلاعات بیشتر یه سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه بفرمائید همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری چکیده: امروزه معاملاتی که تنها بر اثر بخشی عناصر آمیخته بازاریابی تاکید داشت، به سوی بازاریابی مبتنی بر رابطه و برقراری مدیریت موثر ارتباط با مشتری تغییر جهت داده است. طی دو...
-
تاثیر رضایت مشتری در سودآوری شرکت
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:09
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید تاثیر رضایت مشتری در سودآوری شرکت بازار اقتصادی جهان، هیچگاه تا این اندازه رقابتی نبوده است و در حالی که بنگاههای تجاری تلاش میکنند تا از طریق نیل به مزایای منحصربهفرد نسبت به سایر رقبا به موقعیت ممتاز دست یابند، مشتریان و مصرفکنندگان، همواره در...
-
دید بلند مدت، لازمه موفقیت کسب و کار
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:08
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید دید بلند مدت، لازمه موفقیت کسب و کار «موفق ترین مردم در هر جامعه آن هایی هستند که هنگام تصمیم گیری دورترین زمان را در نظر می گیرند.» این مطلب از یک تحقیق انجام شده در زمینه «حرکت رو به رشد اقتصادی» در آمریکا توسط دکتر ادوارد بان فیلد از دانشگاه هاروارد، در...
-
بررسی شاخص های رضایت مشتریان و ارائه راهبردهای مشتری مدار (CSM)
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:07
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید بررسی شاخص های رضایت مشتریان و ارائه راهبردهای مشتری مدار (CSM) در واقع هر قدر عدم اطمینان محیطی بیشتر و بیثباتی و ناپایداری آن افزونتر گردد، توجه به خواستها و نظرات مشتری برای بقاء، تداوم و رشد سازمانها بیش تر ضرورت مییابد. تمرکز و توجه محوری به...
-
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM- Customer Relationship Man
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:06
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM- Customer Relationship Management در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) ، توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارائه توسط یک سازمان؛ به عبارتی دیگر، CRM...
-
مشتری مداری در بانکها
دوشنبه 9 مردادماه سال 1391 16:05
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مشتری مداری در بانکها امروزه دنیای ک سب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان استوار شده است به گونه ای که گسترش و ارایه خدمات بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. سازمانهای مشتری مدار درک این سخن که همیشه حق با مشتری است را سر...
-
پدیده ای فراموش شده در نظام بانکی ایران
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 11:30
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید پدیده ای فراموش شده در نظام بانکی ایران در دنیای تجارت امروزی مفهوم ارتباط با مشتری در مرکز توجه قرار گرفته است .در حالی که زمانی خدمت به مشتری در درجه پایینی از اولویتهای سازمانهاقرارداشت ،امروزه سازمانها مشتریان خود را...