-
ارزیابی استراتژی توسعه صنعتی در قالب سند چشمانداز 20ساله
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:33
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید ارزیابی استراتژی توسعه صنعتی در قالب سند چشمانداز 20ساله با تأکید بر دستیابی به فناوری پیشرفته چکیده: بدون شک امروزه فناوری به عنوان یکی از مهم ترین عوامل توسعه اقتصادی و صنعتی کشورها مطرح میباشد. به خصوص فناوری پیشرفته...
-
استراتژی فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اقتصادی
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:30
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید استراتژی فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اقتصادی چکیده در این مقاله اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در توسعه اقتصادی از ابعاد مختلفی بحث و بررسی میشود . همچنین رابطه بین نوع استراتژی فناوری اطلاعات و ارتباطات و...
-
مدیریت استراتژیک تامین کنندگان
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:27
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مدیریت استراتژیک تامین کنندگان چکیده در طول یک دهه گذشته، کارخانجات خودروسازی بااین نگرش که می توانند از طریق ایجاد شبکه های تامین کننده ناب، همکاریهای مشترک و مدیریت زنجیره تامین به مزیت رقابتی دست یابند، تاکید فزاینده ای...
-
مدیریت استراتژیک بر اساس مدل SWOT
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:23
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مدیریت استراتژیک بر اساس مدل SWOT مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک روش منطقی و علمی برای اتخاذ تصمیمات بزرگ سازمانی است که متضمن تجربه و قضاوت شهودی است . مدیریت استراتژیک هنر و علم تدوین ، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای...
-
مشتری در جایگاه شریک
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:21
جهت کسب اطلاعات بیتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مشتری در جایگاه شریک اجازه بدهید بحث مشتری در جایگاه شریک را با اظهار نظر مدیر برجسته قرن، جک ولش، آغاز کنیم. «در گذشته مدیران سازمانها زمان زیادی را صرف تدوین سیاستهای سازمان میکردند و وقت کمتری را برای حرکت در زمینه...
-
فروش، پیچیدهتر از هر زمان دیگر
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:18
جهت کسب اطلاعات بیتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید فروش، پیچیدهتر از هر زمان دیگر چکیده: کل فرآیند فروش، امروزه از هر زمان دیگری در گذشته پیچیدهتر است. در گذشته، فروشنده یکبار با واحد خریداری تماس تلفنی برقرار میکرد و خریدار نیز میبایست درباره خرید کالا یا محصول ارائه...
-
درگیری ذهنی مشتری در انتخاب محصول
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:15
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید درگیری ذهنی مشتری در انتخاب محصول چکیده: پیچیدگی ذهنی مشتری در موقعیتهای گوناگون بر فرآیند تصمیمگیری و انتخاب محصول تأثیر میگذارد، به طور کلی عوامل گوناگون بر پیچیدگی ذهنی مؤثراند، که باعث تغییر درگیری ذهنی مشتری و در...
-
تلاش در جلب مشتری،گام اول در کسب و کار موفق
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:11
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید تلاش در جلب مشتری،گام اول در کسب و کار موفق هیچ رمز و رازی در کار نیست. هیچ چیزی هم ارزان، شانسی و اتفاقی به دست نمی آید. عملکرد موفق ترین و قدرتمند ترین شرکت های تولیدی و خدماتی داخل و خارج از کشور را که بررسی کنیم، متوجه...
-
نقش مدیریت دانش در ارتباط میان تمرینات استراتژیکی HR و اجرائی
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:07
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید نقش مدیریت دانش در ارتباط میان تمرینات استراتژیکی HR و اجرائی تازه منابع انسانی سرمایههای ارزشمندی برای کارخانجات جهت دستیابی به ابداعات تازه و برتریهای رقابتی پایدار به حساب میآیند. این متن نقش ظرفیت مدیریت دانش در...
-
فن آوری اطلاعات و ارتباطات
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:03
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید فن آوری اطلاعات و ارتباطات امروزه به کمتر سازمانی بر می خوریم که بحث فناوری اطلاعات و ارتباطات در آنجا مطرح نبوده و به یکی از دغدغه های مدیران آن مبدل نشده باشد. در دنیای کنونی، دیگر کارشناسان و مدیران، بدون تسلط و آشنایی...
-
ارزش ادراک شده مشتری در حوزه خدمات
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:01
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید ارزش ادراک شده مشتری در حوزه خدمات چکیده: این مقاله با مرور تعاریف مطرح شده در زمینه ارزش ادراک شده مشتری به بررسی مدلهای موجود در حوزه خدمات میپردازد و در پی این است تا با بررسی و نقد و تحلیل بر آثار موجود در زمینه ارزش...
-
مدیریت و تکریم مشتری
شنبه 28 مردادماه سال 1391 09:57
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مدیریت و تکریم مشتری چکیده در این مقاله مشتری، اهمیت مشتری، منافع دریافتی مشتری، انتظارات مشتری و رویکرد سازمان به مشتری مورد بررسی قرار می گیرد. کلیدواژه مشتری ؛ بازاریابی - مقدمه عصر حاضر با ویژگی هایی همچون فراوانی عرضه...
-
همراه با مدیر موفق در یک ماه
شنبه 28 مردادماه سال 1391 09:54
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید همراه با مدیر موفق در یک ماه ▪ روز اول : راز مدیریت در این است که مقام و موقعیت را ابزاری برای خدمت به دیگران بدانی، نه تریبونی که از طریق آن امتیازخود را به گوش همه برسانی . ▪ روز دوم : راز مدیریت در به خاطر سپردن این...
-
مشتری مداری رمز موفقیت شرکت سیسکو است
شنبه 28 مردادماه سال 1391 09:52
سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مشتری مداری رمز موفقیت شرکت سیسکو است اینترنت مهمترین نقش را در جذب و نگهداری و افزایش تعداد مشتریان برای شرکت سیسکو ایفا میکند. با مراجعه ماهانه بیش از ۵/۲ میلیون کاربر به پایگاه اینترنتی سیسکو، این شرکت در مدیریت آنلاین ارتباط با مشتری کاملاً خبره و...
-
من و مشتریانم
شنبه 28 مردادماه سال 1391 09:47
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید من و مشتریانم من و مشتریانم خلاصه : کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو میشوند. برای مثال، شخصی که کار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام میدهد، مسلم است که در کارش با مشکلات زیادی روبه رو میشود چرا که...
-
الگوهای رضایتمندی مشتری
شنبه 28 مردادماه سال 1391 09:41
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید الگوهای رضایتمندی مشتری در رابطه با مفهوم رضایت مندی مشتری تعاریف مختلفی از سوی نظریه پردازان بازاریابی ارائه شده است. کاتلر، رضایتمندی مشتری را به عنوان درجه ای که عملکرد واقعی یک شرکت انتظارات مشتری را برآورده کند،...
-
استراتژی موفق برای بازارهای آشفته و متحول
شنبه 28 مردادماه سال 1391 09:38
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید استراتژی موفق برای بازارهای آشفته و متحول (توربواستراتژی ) امروزه یکی از بهترین روش ها برای مدیران اجراپی پیدا کردن زمان برای خواندن و آموختن تفکر استراتژیک است . آنچه که شما احتیاج دارید مجموعه ای از ابزارهای ساده که می...
-
مدیریت دانش از دیدگاه یک استراتژی تجاری
شنبه 28 مردادماه سال 1391 09:19
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مدیریت دانش از دیدگاه یک استراتژی تجاری در سالهای اخیر مدیریت دانش به یک موضوع مهم و حیاتی مورد بحث در متون تجاری تبدیل شده است. جوامع علمی و تجاری هر دو بر این باورند که سازمانهای باقدرت دانش میتوانند برتریهای بلندمدت...
-
چگونه فروشنده موفقی شویم؟
شنبه 28 مردادماه سال 1391 09:16
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید چگونه فروشنده موفقی شویم؟ کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو می شوند. برای مثال، شخصی که کار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام می دهد، مسلم است که در کارش با مشکلات زیادی روبه رو می شود. چراکه همزمان...
-
بررسی ارتباط بین خدمت به مشتری بهبود خدمات و رفتار شکایت مصرف کن
شنبه 28 مردادماه سال 1391 09:13
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید بررسی ارتباط بین خدمت به مشتری بهبود خدمات و رفتار شکایت مصرف کنندگان چکیده: خدمت به مشتری از عوامل کلیدی تاثیر گذار بر انتخاب خرده فروشان و ارایه دهندگان خدمات توسط مصرف کنندگان می باشد. از سوی دیگر خدمات ناکامل و ناقص...
-
شش گام موثر در مدیریت بحران
پنجشنبه 26 مردادماه سال 1391 11:30
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید شش گام موثر در مدیریت بحران چکیده: امروزه مدیریت بحران یک بخش اساسی از مدیریت استراتژیک است. قبل از تعقیب هرگونه اهداف بلند، مدیریت بحران برای تضمین ثبات و موفقیت مستمر یک سازمان ضروری است. اساسا سازمانهایی که در معرض...
-
بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی
پنجشنبه 26 مردادماه سال 1391 11:28
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی ارتباط مناسب و دایم با مشتریان بر خط اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتیجه...
-
ریشه یابی تفکر و برنامه ریزی استراتژیک
پنجشنبه 26 مردادماه سال 1391 11:26
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید ریشه یابی تفکر و برنامه ریزی استراتژیک چکیده در محیطی که ویژگی آن پیچیدگی و تغییر مستمر است، گفته می شود که ظرفیت نوآوری و تفکر استراتژیک واگرا بسیار بیشتر از برنامهریزی استراتژیک محافظه کارانه و همگرا، به عنوان هسته...
-
مشتری مداری و راهکارهای کسب رضایت مشتری
پنجشنبه 26 مردادماه سال 1391 11:21
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مشتری مداری و راهکارهای کسب رضایت مشتری در کتابی از یک جامعه شناس خواندم که همه روابط انسان ها به گونه ای معامله می باشد و شما نمی توانید رابطه ای را بیابید که از قاعده معامله بودن مستثنا باشد، حتی در اعمال معنوی نیز چنین...
-
اهمیت استراتژیک سرمایه فکری در بخش غیرانتفاعی
پنجشنبه 26 مردادماه سال 1391 11:17
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید اهمیت استراتژیک سرمایه فکری در بخش غیرانتفاعی چکیده هدف این مقاله ، آزمون پنج مفهوم کلیدی مدیریت استراتژیک : سازمان صنعتی (O/I ) دیدگاه مبتنی بر منابع (RBV) دیدگاه مبتنی بر دانش (KBV)، کارت امتیازی متوازن (BSC) و سرمایه...
-
رابطه کیفیت با رقابت پذیری سازمان
پنجشنبه 26 مردادماه سال 1391 11:12
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید رابطه کیفیت با رقابت پذیری سازمان درهشتم ژانویه سال ۱۹۹۱ شرکت پان امریکن (Pan American)، بدون اینکه هیچکس در کیفیت خدمات آن تردیدی داشته باشد، اعلام ورشکستگی کرد. در اکتبر سا ل ۲۰۰۱ شرکت سوئیس ایر(Swissair) ورشکست شد در...
-
کلینیک بازاریابی و تبلیغات، مدیریت بر نام تجاری
پنجشنبه 26 مردادماه سال 1391 11:10
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید کلینیک بازاریابی و تبلیغات، مدیریت بر نام تجاری مقدمه: شاید بتوان گفت که بارزترین مهارت حرفه ای بازاریابان، قابلیت و توانایی آنها در ایجاد، حفظ، مراقبت و ارتقای نام تجاری (BRAND) است. تعیین نام تجاری هنر و بنیان بازاریابی...
-
باشگاه مشتری
پنجشنبه 26 مردادماه سال 1391 11:09
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید باشگاه مشتری چکیده: در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب و حفظ مشتریان به توسعه استراتژی های بازاریابی رابطه ای منجر شده است . شرکتهای در حال توسعه ، آمیزه ای از ابزار های بازاریابی رابطه ای ، برای جذب و حفظ مشتریان سودآور هستند...
-
مهندسی فروش در بازاریابی
پنجشنبه 26 مردادماه سال 1391 11:07
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مهندسی فروش در بازاریابی در این مقاله ضمن ارائهٔ تعریفی از فروش و جایگاه آن در نظام بازاریابی شرکت، به معرفی مهندسی فروش و ویژگیهای لازم برای فردی که این پست مهم را عهدهدار میشود پرداخته شده و سپس وظایف مهندسی فروش،...
-
واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)
پنجشنبه 26 مردادماه سال 1391 10:56
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را با...