شرکت رقیب بهتازگی فعالیتهای تبلیغاتی خود را آغاز کرده است. پس ما هم همان اقدام را انجام دهیم تا از رقیب عقب نمانیم. میزان بودجه سالانه نشان میدهد که میتوانیم با اندازه X تبلیغ کنیم. در واقع این روالی است که مدتها به همین شکل بوده …
ادامه مطلب ...گوگل لوگو خود را تبدیل به یکی از با ثبات ترین آیکون های شرکتی کرده است.
MBA نیوز: اگر از هر طراحی بپرسید، احتمالا لوگو گوگل را در میان زشت ترین برندهای تجاری جهانی قرار می دهد اما با این وجود، گوگل لوگو خود را تبدیل به یکی از با ثبات ترین آیکون های شرکتی کرده است. در دنیایی که تغییر لوگو در زمان انتصاب یک مدیر جدید امری معمول به نظر می رسد، گوگل نه تنها به لوگوی قبلی خود پایبند بوده بلکه آن را تبدیل به یکی از با ثبات ترین آیکون های شرکتی کرده است! واضح است که ثبات و استواری یکی از مهم ترین رازهای گوگل در برند سازی به شمار می رود، اما چه چیزهای دیگری را می توان از گوگل درباره بازاریابی یاد گرفت؟
ادامه مطلب ...از
کمرون هرالد موسس شرکت «گاتجانک» چهچیزی میتوان آموخت؟ شاید متعجب شوید
وقتی بدانید که او در مدت 6 سال درآمد خود را از 2 میلیون دلار به 105
میلیون دلار افزایش داد. هرالد، که اکنون مربی کسبوکار است، معتقد است که
شرکت شما میتواند فروش و سود خود را در یک بازه زمانی سهساله، دوبرابر
کند.
بررسی کتاب جدید کامرون هرالد: دوبرابر
از
کمرون هرالد موسس شرکت «گات جانک» چه چیزی می توان آموخت؟ شاید متعجب
شوید وقتی بدانید که او در مدت 6 سال درآمد خود را از 2 میلیون دلار به
105 میلیون دلار افزایش داد. هرالد، که اکنون مربی کسب وکار است، معتقد
است که شرکت شما می تواند فروش و سود خود را در یک بازه زمانی سه ساله،
دوبرابر کند. او نظریه تاکتیکی ویژه ای ارائه می دهد، استراتژی
فریبنده خود برای رشد سودآور با نرخ سالیانه 25 درصد را تشریح می کند و
مفاهیم شفافی ارائه می دهد که می توانید آن ها را به کار گیرید. مطالعه
چکیده این کتاب بلندپروازانه و تشویق کننده را به مجریان و کارآفرینان
کوشا و باانگیزه توصیه می کنیم.
هنر فروش
یک پسر تگزاسی برای پیدا کردن کار از خانه به راه افتاده و به یکی از این فروشگاهای بزرگ که همه چیز می فروشند (Everything Under a Roof) در ایالت کالیفرنیا رفت.
یک پسر تگزاسی برای پیدا کردن کار از خانه به راه افتاده و به یکی از این فروشگاهای بزرگ که همه چیز می فروشند (Everything Under a Roof) در ایالت کالیفرنیا رفت.
مدیر فروشگاه به او گفت : یک روز فرصت داری تا به طور آزمایشی کار کرده و در پایان روز با توجه به نتیجه کار در مورد استخدام تو تصمیم میگیریم.
در پایان اولین روز کاری مدیر به سراغ پسر رفت و از او پرسید که چند مشتری داشته است ؟
پسر پاسخ داد که یک مشتری
ادامه مطلب ...نویسندگان:
منوچهر دبیریان: کارشناس ارشد ریسک
ابوالفضل جعفری: کارشناس ارشد مدیریت مالی
علی سلیمانی بشلی: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
واژههای کلیدی
مدیریت ریسک،SPV ، تخصیص ریسک، قرارداد EPC
ادامه مطلب ...