نرم افزار مدیریت درخواست، انتقاد، پیشنهاد و شکایات ماهان
جهت دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید
مدیریت اطلاعات
مدیریت انتقادات و پیشنهادات
مزایا:
امکانات :
1- قابلیت ورودی و خروجی اطلاعات از طریق پیام کوتاه- نامه- فکس- تلفن- ایمیل
2- قابلیت اطلاع رسانی به رنج موبایل و بانک اطلاعاتی موجود در نرم افزار
3- اضافه نمودن متن های پیش فرض برای جلوگیری از تایپ مجدد
4- دارای پنل مجزای پیام های دریافتی با کدهای مشخص شده به واحد های مربوطه
5- گروه بندی شکایات، انتقادات و پیشنهادات
6- امکان ارجاع پیامها به واحدهای مربوطه
7- امکان تعیین مهلت پاسخ به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده
8- امکان کنترل سوابق پیام های دریافتی
9- امکان یادآوری جهت پاسخ به پیامها
10- تعریف وضعیت پاسخ به شکایات، انتقادات و پیشنهادات
11- امکان پیوست مدارک مربوطه با فرمت JPG,Text,Exel,BMP,...
12- تعریف کد های خاص به واحد های مربوطه جهت تفکیک پیام ها و عدم دسترسی به پیام ها و شکایات، انتقادات و پیشنهادات محرمانه
13- نگهداری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان
14- دارای سیستم یادآوری کارهای روزانه
15- دارای موتور جستجوی پیشرفته
16- مدیریت پیامهای دریافت شده – ارسال شده ها و ارسال نشده ها.
17- قابلیت تنظیم و ارسال پیام کوتاه و نامه با درج نام ،نام خانوادگی به صورت خودکار بر اساس اطلاعات موجود در بانک
18- پی گیری کامل ارتباط با مشتری از مرحله ایجاد شکایات، انتقادات و پیشنهادات تا پاسخ به آن
19- انجام بعضی از عملیات و یادآوری ها به صورت خودکار
20- ارائه گزارش های تحلیلی و آماری از رضایت مخاطبین
21- امکان گزارش گیری از انتقادات، پیشنهادات و شکایت های مخاطبین
22- کنترل فعالیت های انجام شده – انجام نشده
23- یادآوری از طریق ارسال پیام کوتاه به صورت خودکار و بدون نیاز به حضور فرد در سازمان
24- نمایش آنی یادآوریها در زمان مقرر در یک پنجره جداگانه (جهت جلب توجه هرچه بیشتر کاربر)
25- توقف، حذف یا به تاخیر انداختن یک پیام یادآوری به سادگی
26- ارایه لیست یادآوریهایی که در موعد مقرر یادآوری کاربر در سیستم حضور نداشته
27- اولویت بندی انتقادات ،پیشنهادات
داشبورد مدیریتی و گزارشات عملیاتی
مزایا:
امکانات :
1- گزارش جامع اطلاعات مشتریان
2- گزارش نمودارعملکرد کارکنان/ادارات ،سازمان ها و ارگان های مربوطه
3- گزارش شکایات، انتقادات و پیشنهادات پاسخ داده شده و پاسخ داده نشده و مهلت گذشته
4- گزارش مقایسه ای کانال های ارتباطی دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
5- گزارش مقایسه ای نمودار میزان شکایات، انتقادات و پیشنهادات و موضوعات مربوطه
6- گزارش نموداری بیشترین شکایات، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده مربوط به واحد سازمانی
7- گزارش وضعیت شکایات، انتقادات و پیشنهادات ایجاد شده
8- گزارش از تاریخ های موثر در یک بازه زمانی خاص
9- امکان ساخت گزارش های تخصصی و مورد نیاز(طبق درخواست و در زمان خدمات پس از فروش)
10- امکان خروجی کلیه گزارشات به نرم افزار Excel-PDF- BMP- TIFF- JPEG- GIF-E-mail
سیستم مدیریت کاربران
پشتیبانی و خدمات پس از فروش
ارائه ویرایش های جدید نرم افزار در زمان پشتیبانی
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه نموده و یا شماره تلفن های 88366873و88366853و88579119 و88579120 تماس حاصل فرمائید