-
نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشتریان و راهکارها
شنبه 28 مردادماه سال 1391 13:22
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشتریان و راهکارها مدیریت شکایت مشتریان عبارت است از تجزیه و تحلیل، طرح ریزی، اجرا و کنترل تمامی فعالیت هایی که یک شرکت دربرخورد با شکایت ها انجام می دهد. مفهوم مدیریت شکایت مشتری...
-
مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
شنبه 28 مردادماه سال 1391 13:14
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرح وظایف مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات · ارزیابی مستمر روند اجرای طرح ها و برنامه های مصوب واحدهای مختلف سازمان. · تجزیه و تحلیل عملکرد کلیه پروژه ها ، طرح ها و برنامه های مصوب ملی و استانی ، تهیه...
-
توصیه هایی برای استقرار نظام مدیریت پاسخگو در سازمان ها
شنبه 28 مردادماه سال 1391 13:11
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید توصیه هایی برای استقرار نظام مدیریت پاسخگو در سازمان ها مقدمه سازمان ها درصورت بروز اشکالات و جو نامساعد سازمانی، موفق به ارایه خدمات مطلوب نمی شوند. ازاین راه، مشتریان خود را از دست می دهند و نارضایتی کارکنان و را همراه خواهد داشت. یکی از هدف های...
-
۸ روش برای بهبود بخش خدمات به مشتریان
شنبه 28 مردادماه سال 1391 12:50
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید ۸ روش برای بهبود بخش خدمات به مشتریان چکیده بهتر کردن خدمات به مشتریان آسانتر و ساده گر دیده است؛همان طور که می دانید بخش خدمات مشتریان یکی از بخش های حیاتی در هر تجارت می باشد . شما با کمک و همیاری این بخش به راحتی قادر خواهید بود که موقعیت شرکت خودتان...
-
بهبود ارتباط نزدیک با مشتری
شنبه 28 مردادماه سال 1391 12:45
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید بهبود ارتباط نزدیک با مشتری داشتن ارتباط نزدیک با مشتری برای فروشندگان دیگر دانش محسوب نمیشود، بلکه نوعی امتیاز به شمار میرود و این بدین معنا است که مشتری واقعا احساس کند اهمیت دارد، به خوبی درکش میکنند و نیازهایش قابل پیشبینی است. حتی اگر...
-
طبقهبندی هزینه ها در مدیریت پروژه
شنبه 28 مردادماه سال 1391 12:43
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید طبقهبندی هزینه ها در مدیریت پروژه طبقهبندی هزینه ها در مدیریت پروژه: انجام هر فعالیتی، هزینههایی در بر دارد. این هزینهها شامل دو گروه اصلی به نامهای هزینههای مستقیم و هزینههای غیرمستقیم است. از مجموع این هزینهها هزینههای کل اتمام پروژه بدست...
-
سازمانها و ناکامی سیستمهای هزینه یابی
شنبه 28 مردادماه سال 1391 12:39
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید سازمانها و ناکامی سیستمهای هزینه یابی چکیده: مدیریت هزینه ها درکنار افزایش کیفیت و نیز قیمت گذاری صحیح محصولات در بازارها از چالشهای اساسی و لحظهای پیش روی مدیران و فعالان محیط کسب و کار است. در این راستا سیستمهای اطلاعاتی و مدیریتی زیادی پا به دنیای...
-
فرایند ارتباطات منسجم بازاریابی
شنبه 28 مردادماه سال 1391 12:30
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید فرایند ارتباطات منسجم بازاریابی تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای آمیخته بازاریابی می تواند نقش بسیار مهمی را در سیاستها و استراتژی های بازاریابی شرکت از قبیل ارتباط با مشتریان، اصلاح و تغییر ذهنیت مشتریان نسبت به شرکت ایفا کند. اشباع بازارها،...
-
هفت راه ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری
شنبه 28 مردادماه سال 1391 12:28
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید هفت راه ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری اگر یک شرکت تمایل دارد که از طریق نام تجاری خود ارتباط عمیق و معناداری با مشتریان خود پیدا کند، ناگزیر است در جستوجوی نقاط مشترک، تمایلات و علایق واحد با آنه ا باشد. نام تجاری باید قادر باشد قلب و روح مخاطب...
-
وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری است
شنبه 28 مردادماه سال 1391 12:01
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری است وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری استبه تعبیر پرفسور کاتلر بخشی از دارایی ناملموس سازمان است که در ترازنامه های مالی سازمان است که درترازنامه های مالی سازمان قرار ندارد و هم ین امر منجر به بی توجهی مدیران و...
-
بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:35
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهایی که قابلیت رقابت و عرضهء آنها درسطح بین المللی وجود دارد ، این است که آیا شرکتهای عرضه کنندهء این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیتهای بازاریابی...
-
نگاهی به اصلی ترین اصول و روش مکالمات کاری و تجاری
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:34
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید نگاهی به اصلی ترین اصول و روش مکالمات کاری و تجاری در کار و بیزنس، قوانین آداب معاشر ت فقط شامل رفتارهای شما در اداره و محتویات ایمیلتان نمی شود، این قوانین اتیکت و آداب مکالمات شما با همکارانتان را هم در بر می گیرد. معمولاً تصور می شود که اتیکت مکالمات...
-
سرمایه گذاری بلندمدت; کیفیت کالا و خدمات پس از فروش
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:29
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید سرمایه گذاری بلندمدت; کیفیت کالا و خدمات پس از فروش امروزه در محیطهای پرتلاطم کسبوکار، علیالخصوص در کسبوکارهایی که مبتنی بر تکنولو ژی روز میباشند. به دلیل تغییرات مرجع فناوری در صنعت الکترونیک، بنگاههای اقتصادی میبایست متناسب با توانمندیهای خود،...
-
پیمانکاری و انواع قراردادهای پیمانکاری
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:27
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید پیمانکاری و انواع قراردادهای پیمانکاری ب رخی از ویژگیهای خاص صنعت پیمانکاری به شرح زیراست: ١- اجرای عملیات موضوع پیمان از طریق انعقاد قرارداد به پیمانکار واگذار میشود و مدت اجرای طرح معمولابه بیش از یک دوره مالی تسری مییابد. ٢-فعالیتهای پیمانکاری برخلاف...
-
خدمات پس از فروش
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:25
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید خدمات پس از فروش تغییرشرایط بازار و تغییر ذائقه مشتریان نیاز به اطلاعات صحیح در سطوح مختلف مدیریت ، توسعه و به کارگیری سیستم های اطلاعات مدیریت با اطلاعات دقیق و مناسب را ایجاب کرده است. به اعتقاد اکثر کارشناسان ، سودمند...
-
فرهنگ مدیریت پروژه - قراردادهای پیمانکاری
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:23
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید فرهنگ مدیریت پروژه - قراردادهای پیمانکاری مفاد قرارداد پروژهها، بیشاز آنکه حقوقی باشد، مهندسی است. این قراردادها، محدودهی کار و امور وابسته به آنرا بهخوبی مشخصمیکنند. قرارداد باید بهگونهای تنظیمشود که، حداقل،...
-
موارد مهم ادعاهای قراردادی پیمانکاران
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:21
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید موارد مهم ادعاهای قراردادی پیمانکاران چکیده مقاله حاضر سعی دارد که با برشمردن موارد مهم ادعاهای قراردادی پیمانکاران، یک نگاه پیشگیرانه درجهت جلوگیری از به اختلاف کشیده شدن رابطه پیمانکار و کارفرما ارائه کند. مقدمه...
-
مقدمه ای بر داشبوردهای عملکرد سازمانی
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:18
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مقدمه ای بر داشبوردهای عملکرد سازمانی در دنیای پر تلاطم تجارت اکسر سازمانها در تلاشند برای رسیدن به اهداف خود در تدوین استراتژی صحیح، انجام عملکردهای پربازده و مشتری مداری گوی سبقت را از یکدیگر بربایند. در این راستا ارائه...
-
مدیران اجرایی و امکانات داشبورد
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:16
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مدیران اجرایی و امکانات داشبورد هر کس که اتومبیلی را هدایت کند به اهمیت داش بورد واقف است، شما با چه سرعتی به پیش می رانید؟ چقدر از مسافت مد نظرتان را پشت سر گذاشته اید؟آیا هیچ چراغ اخطاری ش ما را بر حذر می دارد؟ یک...
-
سیستم داشبورد مدیریت (Dashboard Management System
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:14
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید سیستم داشبورد مدیریت (Dashboard Management System داشبورد یک ابزار مدیریتی است برای نمایش اطلاعات عملکردی در سازمان ها ، برای اشخاصی که به این اطلاعات نیاز دارند به فرمتی که بیینده آن به سرعت بتواند میزان کارایی و عملکرد...
-
داشبورد مدیریتی؛ چشم بینای مدیریت امروز
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:13
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید داشبورد مدیریتی؛ چشم بینای مدیریت امروز مقدمه امروز با توجه به پیشرفتهای صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات و نیز با توجه به تغییر و تحولاتی که در عرصه زندگی بشری حاصل شده، با فراوانی اطلاعاتی مواجهیم که گاهی پیشبرد امور...
-
هوش تجاری و داشبورد اطلاعات مدیریت سان
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:10
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید هوش تجاری و داشبورد اطلاعات مدیریت سان مقدمه شرکت سان از سال 1379 با ارائه راه حل های مختلف در حوزه های اطلاعات مدیریت توانسته است در حوزه ی صنایع مختلف ، راه حلهای مناسبی را ارئه نماید و رضایتمندی مدیران این شرکت ها را در...
-
داشبورد فروش داشبورد مدیریت فروش
شنبه 28 مردادماه سال 1391 11:02
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید داشبورد فروش داشبورد مدیریت فروش هوش تجاری(Business Intelligence) چ یست؟ هوش تجاری مجموعهای از مهارتها، فناوریها و سیستمهای کاربردی است که برای جمعآوری ، ذخیرهسازی ، تحلیل و ایجاد دسترسی کارآمد به انبارههای داده جهت...
-
مدیر الکترونیک، یک الزام
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:59
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مدیر الکترونیک، یک الزام چکیده فناوری اطلاعات و بهخصوص اینترنت، فضای کسب و کار و بازار محصولات و خدمات را دگرگون ساخته است. بنابراین بسیاری از سازمانها و شرکتها برای اینکه بتوانند در محیط رقابتی جهانی فعالیت کنند، به...
-
تجارت الکترونیک رااز کجا شروع کنیم؟
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:55
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید تجارت الکترونیک رااز کجا شروع کنیم؟ زمانیکه نظریه CIX برای اولین بار در سالهای اولیه حیات وب مطرح شد، هنوز میلیاردرهای امروز جهان چون لری پیج نمی دانستند که چه آینده ای در انتظارشان است و روزی با گوگل جزء ثروتمندان جهان...
-
تجارت سیار؛ جلوهای از فناوری ارتباطات
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:53
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید تجارت سیار؛ جلوهای از فناوری ارتباطات چکیده در تاریخ فناوری، هیچ پدیدهای امکانات و هیجانات تکنولوژی بیسیم را نداشته است. در واقع قرن 21 پلی است بین داستانهای علمیـ تخیلی و تجلی عملی آنها، آن هم با سرعتی نفسگیر....
-
نقش فناوری اطلاعات در برنامه ریزی منابع سازمان چکیده
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:49
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید نقش فناوری اطلاعات در برنامه ریزی منابع سازمان چکیده یکی از آخرین فناوریهای اطلاعاتی در زمینه تحول سازمانها، سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP=ENTERPRISE RESOURCES PLANNING) است. هدف اصلی در این فناوری، نفوذ فناوری...
-
جهانی شدن ،مدیریت و تجارت الکترونیک
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:45
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید جهانی شدن ،مدیریت و تجارت الکترونیک چکیده: یکی از مهمترین پیامدهای جهانی شدن، افزایش رقابت درسطح بین المللی اقتصاد است. زیرا در این شرایط، همواره با کاهش هزینه های حمل ونقل، رشد حیرت انگیز فناوری اطلاعات و گسترش روزافزون...
-
اهداف استراتژیک در تجارت الکترونیک
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:38
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید اهداف استراتژیک در تجارت الکترونیک چکیده: به کارگیری و استقرار موفقیتآمیز تجارت الکترونیک به وجود یک برنامه و استراتژی مدون و مشخص نیازمند است. بدون وجود استراتژی مناسب تجارت الکترونیک ممکن است کلیه تلاشهای شرکت در راستای...
-
استراتژی شما برای مدیریت دانش چیست؟
شنبه 28 مردادماه سال 1391 10:35
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید استراتژی شما برای مدیریت دانش چیست؟ چکیده: مدیریت دانش چیز جدیدی نیست . درواقع ،از صدها سال قبل که مالکان شرکتهای فامیلی و یا پیشه وران زبده تجارت حرفه ای خود رابه طور کامل و دقیق به فرزندان و شاگردان خویش انتقال می داده...