جهت مشاهده فیلم اینجا را کلیک کنید
جهت دریافت کاتالوگ نرم افزار CRM
نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری ماهان - Mahan CRM
نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری «ماهان» یک ارتـباط دو جانبه و مطمـئن بین ســازمان شما و مشتریانـتان بـرقرار می کند تا به جای بازاریابی انبوه، هر مشتری یا گروه مشتری را تک تک بازاریابی کنید تا هیچ فرصتی برای فروش از دست نرود .
در این نـرم افـزار تمامی اطلـاعات مهم و حساس مشتریان، نیازهایشان، وضعیت بـازار و فـروش، گردآوری و یکپارچه گـردیده و با بهره بـرداری مـوثر و هدفمنداز این اطلاعات، زمینه برای کسب رضایت مشتری، افزایش فروش و تعداد مشتریان فراهم میشود.
سوالات زیر را از خود بپرسید تا مدیریت ارتباط با مشتریان و مخاطبین خود را ارزیابی کنید
ما در شرکت ماهان براین باوریم که انچه تولید کرده ایم پاسخ گوی بسیاری از دغدغه های مدیران در ارتباط موثر و سودآور با مشتریان و مخاطبین است.
مهمترین ویژگی ها و امکانات نرم افزار
1- مدیریت اطلاعات
2- دفتر تماس
3- مدیریت ارتباطات
4- سیستم یادآوری
5- سیستم هوشمند ثبت اطلاعات
6- سیستم مدیریت سفارشات و قراردادها
بخش اول
بخش دوم
سیستم مدیریت سفارشات خرید
بخش اول
بخش دوم
7- سیستم مالی مشتریان
پرداختی ها
دریافتی ها
ویژگی مهم:
8- سیستم گرید بندی مشتریان بر اساس استراتزی سازمان :
9- سیستم وظایف امور محوله:
10- سیستم قرار ملاقات:
11- سیستم جلسات:
12- سیستم وظایف امور محوله:
13- امکان ارسال فکس به یک مشتری یا گروه مشتریان
14- امکان ارسال ایمیل به یک مشتری یا گروه مشتریان
15- سیستم پیام کوتاه :
16- سیستم گزارشات پیام کوتاه شامل :
17- مدیریت شرط :
18- مدیریت کانال های تماس (Caller ID) شامل :
19- سیستم گزارشات عام:
20- سیستم گزارشات مدیریتی:
21- سیستم گزارشات فروش:
22- سیستم خدمات پس از فروش
سیستم مدیریت اطلاعات
سیستم مدیریت پیگیری خدمات پس از فروش
سیستم داشبورد مدیریت و گزارشات عملیاتی
23- سیستم مدیریت انتقادات پیشنهادات و شکایات
سیستم مدیریت پیگیری انتقادات پیشنهادات و شکایات
24- مدیریت اطلاعات پروژه های ساختمانی به همراه گزارشات مربوطه شامل:
گزارشات مدیریتی داشبورد پروژه ها شامل:
25- داشبورد هوشمند
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایتwww.mahanco.com شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه ویا با شماره تلفن های 88579119-88579120-88366853-88366873-021تماس حاصل فرمائید