نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه بانک ها و موسسات مالی - Maha
جهت دریافت کاتالوگ اینجا کلیک کنید
سیستم مدیریت اطلاعات
تشکیل بانک اطلاعاتی ازمشتریان (مشتریان احتمالی و قطعی) – همکاران ( داخل شعبه و خارج از شعبه ) وپرسنل مشتریان
* طبقه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها
* تعیین مشتریان هدف و ارزشمند
* تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات مورد نیاز
مدیرت کانال های تماس
* امکان ارتباط گیری تکی و گروهی از طریق ارسال نامه – فکس - پکیج - کارت پستال و پیام کوتاه به صورت اتوماتیک
* امکان شناسایی میزان تاثیر گذاری کانال های ارتباطی موجود در سازمان
* ذخیره سازی ارتباطات مشتریان و مخاطبین با سازمان
* امکان بررسی کامل اثرسنجی تبلیغات و میزان تاثیر آنها بر فروش
سیستم مدیریت فروش و بازاریابی
* سیستم پیگیری ها جهت کنترل روند کار از مرحله بازاریابی تا زمان افتتاح حساب، معرفی تسهیلات جدید و شناسایی نیازهای پنهان
* کمک به حفظ و جذب مشتریان ارزشمند
* نگهداری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان
* نظارت و کنترل بر عملکرد پرسنل
* افزایش رضایت و وفاداری مشتریان
* مدیرت صحیح فرآیندها (تعریف فرایندها و روالهای انجام کار در سازمان و تحت کنترل قراردادن کارهای محوله)
* جلوگیری از تماس تکراری با مشتری و یا از قلم انداختن یک مشتری خاص
* کاهش پرسنل به علت یکپارچه بودن نرم افزار و انجام برخی فعالیت ها به صورت اتوماتیک
* کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
* کمک به کمیته بازاریابی در برقراری ارتباط منظم و مستمر با مشتریان احتمالی و قطعی
* شناسایی فرصت های جدید جهت افزایش فروش
* کاهش مدت زمان فروش
* کمک به افزایش اثر بخشی کمیته بازاریابی و شعبات
سیستم مدیریت قرارهای ملاقات و جلسات
مدیریت و تحت کنترل قرارگرفتن قرارهای ملاقات هر مشتری
جلوگیری از تداخل تاریخ و ساعات قرار ملاقات
مدیریت جلسات هر مشتری
دسترسی سریع به اطلاعات مصوبات هر جلسه و نتیجه آن
تحت کنترل بودن مصوبات جلسه
سیستم رضایت سنجی و مدیریت انتقادات و پیشنهادات مشتریان
* بهبود خدمات رسانی به مشتریان
* شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
* افزایش وفاداری مشتری
* کمک به جذب مشتری
* کمک به افزایش اعتماد مشتری
* مدیرت انتقادات و پیشنهادات کلیه مشتریان اعم از : (مشتریان احتمالی و قطعی) – همکاران ( داخل شعبه و خارج از شعبه ) وپرسنل مشتریان به صورت یکپارچه
* مدیرت پاسخ به انتقادات – شکایات و پیشنهادات مشتریان
سیستم ارسال پیام کوتاه
مثال :
مدیریت -روابط عمومی- انفورماتیک- تبلیغات- امور کارشناسی- کمیته بازاریابی- امور مشتریان و...
مدیریت انتقادات و پیشنهادات و شکایات از طریق پیام کوتاه
1- امکان ارجاع پیامها به واحدهای مربوطه
2- امکان یادآوری جهت پاسخ به پیامها
3- انجام بعضی از عملیات و یادآوری ها به صورت خودکار
4- بهبود خدمات رسانی به مخاطبین
5- شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
6- افزایش رضایت مخاطبین
7- کمک به افزایش اعتماد مخاطبین به سازمان
8- ایجاد یک کانال دو طرفه ارتباطی بین سازمان و مخاطبین
9- ارائه گزارش های تحلیلی و آماری از رضایت مخاطبین
10- امکان گزارش گیری از انتقادات، پیشنهادات و شکایت های مخاطبین
11- کاهش هزینه های ارتباط با مخاطبین
مهمترین خصوصیت نرم افزار ارسال پیام کوتاه
قابلیت ارسال پیام کوتاه به صورت متن Builder ( بدین معنی که ارسال پیام ،همراه با نام ، نام خانوادگی و سمت شخص به صورت خودکار ارسال می گردد )
از آنجایی که در حال حاضر پیام ها ی ارسالی برای مخاطبین به صورت گروهی و رندومی بوده و متن پیام برای تمامی مخاطبین یکسان است؛ لذا ارتباط خوبی بین فرستنده و گیرنده پیام برقرار نمی شود و حتی در مواقعی فرستنده با عدم خواندن متن پیام از سوی مخاطب مواجه می شود به همین دلیل این نرم افزار دارای قابلیت ارسال یک پیام همراه با درج مشخصات فردی مخاطبین
یعنی ( نام، نام خانوادگی، سمت و ... ) به صورت خودکار می باشد.
به عنوان مثال :
به صورت خودکار
جناب آقای محمد محمدی
مدیر عامل محترم شرکت X
خجسته میلاد خاتم انبیا حضرت محمد(ص) بر شما مبارک باد "این متن به صورت ثابت با آیتم های خودکار مشخصات گروه مخاطبین ارسال خواهد شد"
داشبورد مدیریتی و گزارشات عملیاتی
* کمک به مدیران جهت تصمیم گیری در شرایط خاص
* کمک به کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل و واحد های سازمان
* شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
* نظارت سریع، دقیق و روشن بر اهداف و فرآیندهای کاری سازمان گروه مشتریان،نوع پیگیری و نتیجه پیگیری
ازجمله گزارشات مهم داشبورد مدیریتی
* گزارش عملکرد پرسنل و کاربران
* گزارش عملکرد پرسنل در ماه های مختلف سال
* گزارش جامع پیگیری ها- جلسات و قرار ملاقات ها(مشتریان – پرسنل و همکاران)
* گزارش تداوم پیگیری مشتریان
* گزارش مربوط به شناسایی نیازهای پنهان
* گزارش مقایسه ای نحوه ی آشنایی مشتریان
* گزارش مقایسه فعالیتهای صورت گرفته برای تک تک مشتریان
* گزارش انتقادات و پیشنهادات مشتریان
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.comشرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه و یا با شماره تلفن های 88579119-88579120-88366853-88366873-021 تماس حاصل فرمائید