-
پیمانکاری و انواع قراردادهای پیمانکاری
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 13:11
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید پیمانکاری و انواع قراردادهای پیمانکاری ب رخی از ویژگیهای خاص صنعت پیمانکاری به شرح زیراست: ١- اجرای عملیات موضوع پیمان از طریق انعقاد قرارداد به پیمانکار واگذار میشود و مدت اجرای طرح معمولابه بیش از یک دوره مالی تسری مییابد. ٢-فعالیتهای پیمانکاری برخلاف...
-
سرمایه گذاری بلندمدت; کیفیت کالا و خدمات پس از فروش
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 12:58
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید سرمایه گذاری بلندمدت; کیفیت کالا و خدمات پس از فروش امروزه در محیطهای پرتلاطم کسبوکار، علیالخصوص در کسبوکارهایی که مبتنی بر تکنولو ژی روز میباشند. به دلیل تغییرات مرجع فناوری در صنعت الکترونیک، بنگاههای اقتصادی میبایست متناسب با توانمندیهای خود،...
-
نگاهی به اصلی ترین اصول و روش مکالمات کاری و تجاری
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 12:49
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید نگاهی به اصلی ترین اصول و روش مکالمات کاری و تجاری در کار و بیزنس، قوانین آداب معاشر ت فقط شامل رفتارهای شما در اداره و محتویات ایمیلتان نمی شود، این قوانین اتیکت و آداب مکالمات شما با همکارانتان را هم در بر می گیرد. معمولاً تصور می شود که اتیکت مکالمات...
-
بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 12:36
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهایی که قابلیت رقابت و عرضهء آنها درسطح بین المللی وجود دارد ، این است که آیا شرکتهای عرضه کنندهء این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیتهای بازاریابی...
-
ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 12:29
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتریدر سالهای اخیر که امکان تولید ان بوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است ، برای تولید کنندگان چاره ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است . در هر گوشه ای...
-
وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری است
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 12:02
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری است وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری استبه تعبیر پرفسور کاتلر بخشی از دارایی ناملموس سازمان است که در ترازنامه های مالی سازمان است که درترازنامه های مالی سازمان قرار ندارد و هم ین امر منجر به بی توجهی مدیران و...
-
هفت راه ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 11:57
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید هفت راه ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری اگر یک شرکت تمایل دارد که از طریق نام تجاری خود ارتباط عمیق و معناداری با مشتریان خود پیدا کند، ناگزیر است در جستوجوی نقاط مشترک، تمایلات و علایق واحد با آنه ا باشد. نام تجاری باید قادر باشد قلب و روح مخاطب...
-
فرایند ارتباطات منسجم بازاریابی
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 11:49
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید فرایند ارتباطات منسجم بازاریابی تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای آمیخته بازاریابی می تواند نقش بسیار مهمی را در سیاستها و استراتژی های بازاریابی شرکت از قبیل ارتباط با مشتریان، اصلاح و تغییر ذهنیت مشتریان نسبت به شرکت ایفا کند. اشباع بازارها،...
-
سازمانها و ناکامی سیستمهای هزینه یابی
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 11:43
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید سازمانها و ناکامی سیستمهای هزینه یابی چکیده: مدیریت هزینه ها درکنار افزایش کیفیت و نیز قیمت گذاری صحیح محصولات در بازارها از چالشهای اساسی و لحظهای پیش روی مدیران و فعالان محیط کسب و کار است. در این راستا سیستمهای اطلاعاتی و مدیریتی زیادی پا به دنیای...
-
طبقهبندی هزینه ها در مدیریت پروژه
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 11:34
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید طبقهبندی هزینه ها در مدیریت پروژه طبقهبندی هزینه ها در مدیریت پروژه: انجام هر فعالیتی، هزینههایی در بر دارد. این هزینهها شامل دو گروه اصلی به نامهای هزینههای مستقیم و هزینههای غیرمستقیم است. از مجموع این هزینهها هزینههای کل اتمام پروژه بدست...
-
بهبود ارتباط نزدیک با مشتری
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 11:29
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید بهبود ارتباط نزدیک با مشتری داشتن ارتباط نزدیک با مشتری برای فروشندگان دیگر دانش محسوب نمیشود، بلکه نوعی امتیاز به شمار میرود و این بدین معنا است که مشتری واقعا احساس کند اهمیت دارد، به خوبی درکش میکنند و نیازهایش قابل پیشبینی است. حتی اگر...
-
۸ روش برای بهبود بخش خدمات به مشتریان
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 11:21
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید ۸ روش برای بهبود بخش خدمات به مشتریان چکیده بهتر کردن خدمات به مشتریان آسانتر و ساده گر دیده است؛همان طور که می دانید بخش خدمات مشتریان یکی از بخش های حیاتی در هر تجارت می باشد . شما با کمک و همیاری این بخش به راحتی قادر خواهید بود که موقعیت شرکت خودتان...
-
توصیه هایی برای استقرار نظام مدیریت پاسخگو در سازمان ها
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 10:37
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید توصیه هایی برای استقرار نظام مدیریت پاسخگو در سازمان ها مقدمه سازمان ها درصورت بروز اشکالات و جو نامساعد سازمانی، موفق به ارایه خدمات مطلوب نمی شوند. ازاین راه، مشتریان خود را از دست می دهند و نارضایتی کارکنان و را همراه خواهد داشت. یکی از هدف های...
-
مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 10:31
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرح وظایف مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات · ارزیابی مستمر روند اجرای طرح ها و برنامه های مصوب واحدهای مختلف سازمان. · تجزیه و تحلیل عملکرد کلیه پروژه ها ، طرح ها و برنامه های مصوب ملی و استانی ، تهیه...
-
نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشتریان و راهکارها
یکشنبه 22 مردادماه سال 1391 10:20
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشتریان و راهکارها مدیریت شکایت مشتریان عبارت است از تجزیه و تحلیل، طرح ریزی، اجرا و کنترل تمامی فعالیت هایی که یک شرکت دربرخورد با شکایت ها انجام می دهد. مفهوم مدیریت شکایت مشتری با خط مشی های خدمات شرکت مرتبط است و بخش مهمی...
-
بایدها و نبایدها در بازاریابی توسط موتورهای جستجو
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:55
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید بایدها و نبایدها در بازاریابی توسط موتورهای جستجو چند سال پیش، موتورهای جستجو به عنوان ابزاری محدود و ضعیف برای بازاریابی، فروش و جذب بازدیدکنندگان به وب سایت مورداستفاده قرار می گرفت. چند سال پیش، موتورهای جستجو به عنوان ابزاری محدود و ضعیف برای...
-
طرح تجاری خود را از شکست ایمن کنید
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:53
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید طرح تجاری خود را از شکست ایمن کنید برای انجام هرگونه فعالیت تجاری و اقتصادی، برنامه ریزی دقیق و مدون از اصل های ضروری و لازم است. به همین دلیل زمانی که قصد دارید تا کسب و کار جدیدی را آغاز کنی د به یک «طرح کسب و کار» قابل اطمینان و جامع نیازمند هستید...
-
چهار قدم ساده برای متمایز شدن از رقبا
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:50
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید چهار قدم ساده برای متمایز شدن از رقبا ما راهی نداریم جز این که خود را از رقیبان متمایز کنیم، اگر در انجام این کار تعلل کنیم شاید لازم باشد برای همیشه با کارمان خداحافظی کنیم! 1- خود را جای مشتری بگذارید فهرستی از رایج ترین نیازها، خواسته ها، اهداف و...
-
اشتباهات رایج مدیران در اجرای برنامههای تبلیغاتی
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:48
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید اشتباهات رایج مدیران در اجرای برنامههای تبلیغاتی شرکت رقیب بهتازگی فعالیتهای تبلیغاتی خود را آغاز کرده است. پس ما هم همان اقدام را انجام دهیم تا از رقیب عقب نمانیم. میزان بودجه سالانه نشان میدهد که میتوانیم با اندازه X تبلیغ کنیم. در واقع این روالی...
-
راز برند سازی که می توانیم از گوگل بیاموزیم
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:46
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید راز برند سازی که می توانیم از گوگل بیاموزیم گوگل لوگو خود را تبدیل به یکی از با ثبات ترین آیکون های شرکتی کرده است. MBA نیوز: اگر از هر طراحی بپرسید، احتمالا لوگو گوگل را در میان زشت ترین برندهای تجاری جهانی قرار می دهد اما با این وجود، گوگل لوگو خود را...
-
چگونه در 3 سال فروش خود را دو برابر کنیم؟
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:44
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید چگونه در 3 سال فروش خود را دو برابر کنیم؟ از کمرون هرالد موسس شرکت «گاتجانک» چهچیزی میتوان آموخت؟ شاید متعجب شوید وقتی بدانید که او در مدت 6 سال درآمد خود را از 2 میلیون دلار به 105 میلیون دلار افزایش داد. هرالد، که اکنون مربی کسبوکار است، معتقد...
-
هنر فروش
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:39
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید هنر فروش یک پسر تگزاسی برای پیدا کردن کار از خانه به راه افتاده و به یکی از این فروشگاهای بزرگ که همه چیز می فروشند (Everything Under a Roof) در ایالت کالیفرنیا رفت. یک پسر تگزاسی برای پیدا کردن کار از خانه به راه افتاده و به یکی از این فروشگاهای بزرگ...
-
مدیریت ریسک در پروژهها با تأکید بر قراردادهای EPC
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:38
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مدیریت ریسک در پروژهها با تأکید بر قراردادهای EPC نویسندگان: منوچهر دبیریان: کارشناس ارشد ریسک ابوالفضل جعفری: کارشناس ارشد مدیریت مالی علی سلیمانی بشلی: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی واژههای کلیدی مدیریت ریسک،SPV ، تخصیص ریسک، قرارداد EPC...
-
ارزش از نگاه مشتری
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:35
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید ارزش از نگاه مشتری مقدمه اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد بهکار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن...
-
مدیر دوست داشتنی
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:33
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مدیر دوست داشتنی از آنجا که باورها و ارزش ها ریشه در برداشت ما از خود، اجتماع و دنیایی دارد که در آن زندگی می کنیم همواره این باورها به صورت فیلترهای ادراکی عمل می کنند که فقط پذیرای پدیده هائی اند که به مذاق ما خوش می آیند و با ارزش های ما همسازی...
-
نکتههای اساسی برای مدیران کوچک
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:31
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید نکتههای اساسی برای مدیران کوچک مترجم: مریم صدیقزنده در آخرین مهمانی خانوادگی که به تازگی گرد هم آمده بودیم، خواهرزاده 9سالهام با مداد رنگیهایش روی تکههای کاغذی که پیدا کرده بود، اشکالی از حیوانات را نقاشی میکرد. اولین اسبی که نقاشی کرد بسیار زیبا...
-
مدیر موفق از عذرخواهی نمیترسد
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:29
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مدیر موفق از عذرخواهی نمیترسد نویسندگان: آلن لویز، آلن رزنر ترجمه : الهام مؤدب برخی از مدیران معتقدند که معذرتخواهی نشانه ضعف است و آنان را از چشم کارمندان میاندازد. در حقیقت عکس این امر صادق است. جسمامین ویست، نویسنده میگویند: «بخشش اشتباهات...
-
فروشنده موفق
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:27
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید فروشنده موفق سرم رو بشکن، قیمت رو عمراً! در این مقاله می خواهیم با هم تعدادی از نکات اصول ملاقات های تجاری و بحث سر شکن و تاریخی قیمت مهم ترین عامل یک فروش موفق را بررسی کنیم. اصول ملاقات های تجاری: 1ـ وقت بگیرید. قبل از رفتن به جلسه در موعد تعیین شده...
-
داستان بهره وری
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:24
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید داستان بهره وری داستان جالب بهره وری *مورچه هر روز صبح زود سر کار می رفت و بلافاصله کارش را شروع می کرد**با خوشحالی به میزان زیادی تولید می کرد* *رئیسش که یک شیر بود، ازاینکه می دید مورچه می تواند بدون سرپرستی بدین گونه کار کند، بسیار متعجب بود* *بنابر...
-
مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی
چهارشنبه 18 مردادماه سال 1391 14:23
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی چکیده: مهمترین وجه تمایز بین رضایت مشتری در بازارهای صنعتی نسبت به بازارهای مصرفی در این است که عرضه کننده صنعتی برای سنجش رضایت با یک گروه و سیستم خریدار روبه رو میشود، نه یک فرد. در حقیقت او با سازمان مشتری...