-
سیستمCRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 11:28
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید سیستمCRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است مشتری (Customer) : منظور از مشتری، مصرفکننده نهایی است که در روابط ارزشآفرین، نقش حمایتکننده را دارا میباشد. روابط (Relationship) : منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و...
-
مزایای به کار گیری سیستم های ارتباط با مشتری
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 11:27
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مزایای به کار گیری سیستم های ارتباط با مشتری crm مدیریت ارتباط با مشتری، یک واقعیت ملموس برای سازمانهای تجاری است و به طور خلاصه، مزایای زیر را برای سازمان به دنبال دارد: 1) پاسخگویی سریع به درخواستهای مشتریان 2)...
-
داده کاوی درمدیریت ارتباط بامشتری
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 11:24
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید داده کاوی درمدیریت ارتباط بامشتری چکیده شرکتهای امروزی از طریق تجزیه و تحلیل چرخه زندگی مشتری به افزایش ارزش مشتری دست یافته اند. ابزارها و فناوریهای انبار داده، داده کاوی و دیگر تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری، روشهایی...
-
مدیریت مشتری مداری سازمانی یا جهانی؟(WCM & CRM
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 11:22
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مدیریت مشتری مداری سازمانی یا جهانی؟(WCM & CRM چکیده با وجود اینکه دیدگاههای متفاوتی از سوی صاحبنظران در زمینه توجه به مشتری (مشتری مداری) ساخت در کلاس جهانی ارائه و پارامترهای مختلفی برای آن در نظر گرفته شده، و در...
-
مدیریت ارتباط با مشتری
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 11:20
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مدیریت ارتباط با مشتری چکیده: رقابت شدید موجود در بازار سازمانها را متوجه خواسته و نیاز مشتریان کرده است. بطوری که مدیریت ارتباط با مشتری بطور فزاینده ای مهم شده است. شرکتهای بسیاری پروژه های بهبود مشتری مداری واجرای...
-
مشتری از منظری نو
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 11:17
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مشتری از منظری نو روند جدید حاکم بر حوزه فروش را، تمرکز بر روی موفقیت و کامیابی هر چه بیشتر مشتری تشکیل میدهد. این رویکرد، نسبت به آنچه که هماینک توسط اغلب فروشندگان و سازمانهای فروش در حال انجام است، تفاوت فاحش و...
-
بازاریابی هدفدار و مدیریت ارتباط با مشتری
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 11:12
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید بازاریابی هدفدار و مدیریت ارتباط با مشتری بر خلاف تئوری بازاریابی کلاسیک که هنرش در جذب مشتریان جدید و تاکید آن بیشتر بر انجام معاملات متمرکز بود تا ایجاد رابطه با دیگران، با شدت گرفتن رقابت بین شرکتها در مشتری یابی برای...
-
بازاریابی ناب و رابطه آن با مدیریت ارتباط با مشتری
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 11:08
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه نموده بازاریابی ناب و رابطه آن با مدیریت ارتباط با مشتری بازاریابی همواره به عنوان بخشی از فرایند کسب و کار مطرح بوده است اما به دلیل ماهیت فرایند بازاریابی و فروش، تا به حال کمتر به ناب سازی آن در صنعت پرداخته شده است. امروزه...
-
نحوه ارتباط با مشتری در عصر ارتباطات
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 11:06
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید نحوه ارتباط با مشتری در عصر ارتباطات امروزه فرهنگ مشتری مداری (CRM)به عنوان یک استراتژی بازرگانی، شیوه اجرایی سازمانها را دگرگون ساخته، به گونه ای که فعالیت های کاری آنها را- از داد و ستد تا رابطه خرید و فروش- دچار...
-
از نوع ایرانی CRM
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 11:04
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید از نوع ایرانی CRM CRM یک استاندارد و شگرد بازاریابی است که توسط آن مشتری را پیدا می کنند و بعد از آن تلاش می کنند تا وی را همیشه نگه دارند و به یک خریدار و مشتری دائمی تبدیل کنند. قطعا شما هم جمله "همیشه حق با مشتری...
-
یکپارچگی منابع و تواناییهای شرکت برای پیاده سازی CRM سازمانی: م
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 10:58
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه نموده یکپارچگی منابع و تواناییهای شرکت برای پیاده سازی CRM سازمانی: موردپژوهی یک بانک خرد در کُره چکیده این مورد پژوهی فراگیر و کامل که به ترتیب تاریخی تنظیم شده است این موضوع را بیان میکند که اگر چه یکپارچگی منابع و...
-
مدیریت زنجیره تامین در ارتباط با مشتریان(CRM)
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 10:56
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مدیریت زنجیره تامین در ارتباط با مشتریان(CRM) مقدمه: در نتیجه، تمام تلاشها در جهت افزایش دفعات و مقدار خرید مشتری بود، که این امر موجب صرف بودجه بسیار اندکی برای ایجاد رابطه پایدار و با ثبات با مشتریان قدیمی شده بود. در...
-
آشنایی بیشتر با مدیریت ارتباط با مشتری
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 10:54
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید آشنایی بیشتر با مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت مشتری، سیستمهای اطلاعات مشتری، مدیریت ارزش مشتری، مراقبت مشتری و گاهی اوقات مشتری گرائی، مشتریمداری یا مدیریت مشتریگرا نامهای گوناگون برای مفهومی هستند که امروزه به عنوان...
-
مدیریت ارتباط با مشتری ضرورتی در مشتری مداری
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 10:50
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مدیریت ارتباط با مشتری ضرورتی در مشتری مداری در بازاریابی رابطهمند، مشتری دارایی یا ارزشی است که باید روابطی را ایجاد کرد تا در آینده دفعات و مقدار خرید وی افزایش یابد. در این مقاله به موضوع مدیریت ارتباط با مشتری...
-
هدف از پیاده سازی سی ار ام چیست؟
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 10:47
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید هدف از پیاده سازی سی ار ام چیست؟ این رویداد چگونه اتفاق خواهد افتاد آیا شاخصهایی برای سنجش میزان نیاز به پروژه های CRM وجود دارد؟ هزینه نصب CRM چقدر خواهد بود؟ نمونه هایی از اطلاعاتی که پروژه های CRM جمع آوری می کنند....
-
مدیریت دانش در ارتباط با مشتری
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 10:46
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید مدیریت دانش در ارتباط با مشتری چکیده دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری...
-
پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 10:39
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی...
-
فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری سیستمهای CRM چیست؟
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 10:37
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری سیستمهای CRM چیست؟ ● هدف از پیاده سازی CRM چیست؟ این رویداد چگونه اتفاق خواهد افتاد آیا شاخصهایی برای سنجش میزان نیاز به پروژه های CRM وجود دارد؟ هزینه نصب CRM چقدر خواهد بود؟ نمونه هایی از...
-
5 اصل برای موفقیت CRM
یکشنبه 25 تیرماه سال 1391 10:36
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید 5 اصل برای موفقیت CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به روش نرم افزاری اطلاق می شود که به سازمان کمک می کند به شیوه ای سازمان یافته ارتباط با مشتریانش را مدیریت کند. نمونه ساده ای از CRM ، یک بانک...
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه موسسات علمی و آموزشی
پنجشنبه 22 تیرماه سال 1391 11:45
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه موسسات علمی و آموزشی-Mahan CRM برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) ویژه موسسات علمی و آموزشی این نرم افزار به یک ارتـباط دو جانبه و مطمـئن بین موسسه شما و دانش آموزانتان کمک می کند تا به جای فعالیت های عمومی، هر دانش آموزان را تک...
-
نرم افزار مدیرت خدمات پس از فروش ماهان
چهارشنبه 14 تیرماه سال 1391 14:52
برای دریافت کاتالوگ اینجا کلیک کنید نرم افزار مدیرت خدمات پس از فروش ماهان بدون شک هر سازمان و یا شرکتی که تولیدکننده محصولات وخدمات کاربردی با دوام برای جلب رضایتمندی مشتریان خود و رقابت در بازار، نیاز به یک بخش خدمات پس از فروش دارد. نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش ماهان قادر خواهد بود تا مدیران این بخش از سازمان...
-
نرم افزار مدیریت قرار ملاقات و جلسات ماهان
چهارشنبه 14 تیرماه سال 1391 14:51
نرم افزار مدیریت قرار ملاقات و جلسات ماهان استفاده از یک سیستم نرمافزاری که به صورت کاملاً کاربردی، تمامی مراحل یک جلسه، از هماهنگیهای قبل از تشکیل جلسه (قرار ملاقات ) تا پیگیریهای نتایج جلسه و ارائه گزارشات مربوطه را در برداشته و مکانیزه نماید، میتواند نقش ارزندهای در تسهیل مدیریت جلسات داشته باشد. سیستم...
-
سیستم مدیرت تماس ها (Caller ID)
چهارشنبه 14 تیرماه سال 1391 14:50
سیستم مدیرت تماس ها (Caller ID) برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید دارای سه بخش لیست تماس ها / گزارش تماس ها / نمودار تماس ها جهت مدیریت هر چه بهتر تماس های تلفنی مشتریان مزایا و امکانات بخش اول (لیست تماس ها) امکان نمایش جزئی و کامل پرونده مشتری در هنگام برقراری تماس قابلیت برقراری ارتباط با سیستم پیگیری ها جهت...
-
نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری ماهان - Mahan CRM
چهارشنبه 14 تیرماه سال 1391 14:49
جهت مشاهده فیلم اینجا را کلیک کنید جهت دریافت کاتالوگ نرم افزار CRM نرم افزارجامع مدیریت ارتباط با مشتری ماهان - Mahan CRM نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری «ماهان» یک ارتـباط دو جانبه و مطمـئن بین ســازمان شما و مشتریانـتان بـرقرار می کند تا به جای بازاریابی انبوه، هر مشتری یا گروه مشتری را تک تک بازاریابی کنید...
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه صنعت ساختمان
چهارشنبه 14 تیرماه سال 1391 14:47
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه صنعت ساختمان - Mahan CRM جهت دریافت کاتالوگ اینجا کلیک کنید در دنیای امروز، تمامی سازمانها و مجموعه ها برای رشد و توسعه خود نیاز به تمرکز عمیق بر مشتریانشان دارند. برای اینکه: * همواره جلوتر از رقبای خود باشید * درآمدتان را افزایش دهید * و از حداکثر سودآوری و اثربخشی...
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه آژانس های مسافرتی -
چهارشنبه 14 تیرماه سال 1391 14:46
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه آژانس های مسافرتی - Mahan CRM سیستم مدیریت اطلاعات تشکیل بانک اطلاعاتی ازمشترکین (مشتریان احتمالی و قطعی) – آژانس های همکار(قراردادی و غیر قراردای ) وپرسنل مشتریان طبقه بندی مشتریان و آژانس های همکار بر اساس ارزش آنها تعیین مشتریان هدف و ارزشمند تسهیل و تسریع دسترسی به...
-
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه کانون های اگهی
چهارشنبه 14 تیرماه سال 1391 14:45
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه کانون های اگهی و تبلیغات - Mahan CRM سیستم مدیریت اطلاعات تشکیل بانک اطلاعاتی ازمشتریان (مشتریان احتمالی و قطعی) و پرسنل مشتریان طبقه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها تعیین مشتریان هدف و ارزشمند تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات مورد نیاز مدیرت کانال های تماس امکان ارتباط گیری...
-
نرم افزار مدیریت استراتژی ماهان
چهارشنبه 14 تیرماه سال 1391 14:44
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید نرم افزار مدیریت استراتژی ماهان مقدمه : نرم افزارماهان تمامی فرآیندهای کاری یک مجموعه را با درنظرگرفتن اهداف آن مجموعه طراحی ، تدوین و سازماندهی کرده و همچنین باعث می شود تا مدیران بتوانند پیشرفت مجموعه را با توجه به اهداف تعریف شده اندازه گیری ، کنترل ، نظارت و هدایت نمایند....
-
نرم افزار مدیریت قراردادها ماهان
چهارشنبه 14 تیرماه سال 1391 14:43
نرم افزار مدیریت قراردادها ماهان در دسترس داشتن کلیه اطلاعات قراردادها پس از ثبت اطلاعات مربوط به هر نوع قرارداد که متناسب با نیاز سازمان طراحی گردیده است قرارداد در چرخه کنترل واحد امور قرارداد ها قرار خواهد گرفت بدین معنی که واحد تولید یا سفارشات در لیست کاری خود قرار داد های مربوط به بخش خود را مشاهده کرده و بر...
-
نرم افزار ارتباط با مشتری ماهان ویژه بانک ها و موسسات مالی
چهارشنبه 14 تیرماه سال 1391 14:42
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ماهان ویژه بانک ها و موسسات مالی - Mahan CRM سیستم مدیریت اطلاعات تشکیل بانک اطلاعاتی ازمشتریان (مشتریان احتمالی و قطعی) – همکاران ( داخل شعبه و خارج از شعبه ) وپرسنل مشتریان * طبقه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها * تعیین مشتریان هدف و ارزشمند * تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات مورد نیاز...