شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت WWW.MAHANCO.COM مراجعه نمایید

شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت WWW.MAHANCO.COM مراجعه نمایید

افزایش فروش، از مهمترین اهداف تبلیغات

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایتwww.mahanco.comمراجعه فرمائید

افزایش فروش، از مهمترین اهداف تبلیغات

تبلیغات فن فروشندگی است؛ کلودهاپکینز در این خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد:

«درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست‎؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت.»

وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است

ادامه مطلب ...

نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشتریان و راهکارها

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایتwww.mahanco.com مراجعه فرمائید

نحوه و اهمیت مدیریت شکایات مشتریان و راهکارها

مدیریت شکایت مشتریان عبارت است از تجزیه و تحلیل، طرح ریزی، اجرا و کنترل تمامی فعالیت هایی که یک شرکت دربرخورد با شکایت ها انجام می دهد.

مفهوم مدیریت شکایت مشتری با خط مشی های خدمات شرکت مرتبط است و بخش مهمی از سیستم مدیریت کیفیت را تشکیل می دهد. تحقیقات اخیر نشان داده است که مدیریت شکایت مشتریان نه تنها بر روی رضایت آنان اثر مثبت دارد بلکه بر رضایت کارکنان یک سازمان نیز به نحو قابل توجهی تاثیرگذار است.

بی تردید هر سازمان و یا شرکت قادر نیست همه چیز را برای همه کس فراهم کند. به عبارت ساده تر راضی نگاه داشتن همه برای یک سازمان امکان پذیر نیست پس شک نیست که در هر حال و با هر سطحی از ارائه خدمات باز هم شکایاتی در بین خواهد بود. برای دست یافتن به یک طبقه بندی و تقسیم کار منسجم پیش از هر چیز باید به طبقه بندی بازارها، متناسب با نوع فعالیت شرکت یا سازمان دست یافت.

ادامه مطلب ...

مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایتwww.mahanco.com مراجعه فرمائید

مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

شرح وظایف مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

·     ارزیابی مستمر روند اجرای طرح ها و برنامه های مصوب واحدهای مختلف سازمان.

·   تجزیه و تحلیل عملکرد کلیه پروژه ها ، طرح ها و برنامه های مصوب ملی و استانی ، تهیه و تنظیم گزارش های مربوطه جهت ارائه به سازمان و دفتر.

ادامه مطلب ...

توصیه هایی برای استقرار نظام مدیریت پاسخگو در سازمان ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایتwww.mahanco.com مراجعه فرمائید

توصیه هایی برای استقرار نظام مدیریت پاسخگو در سازمان ها

مقدمه

سازمان ها درصورت بروز اشکالات و جو نامساعد سازمانی، موفق به ارایه خدمات مطلوب نمی شوند. ازاین راه، مشتریان خود را از دست می دهند و نارضایتی کارکنان و  را همراه خواهد داشت.

یکی از هدف های استقرار مدیریت پاسخگو در سازما ن ها،  شناسایی و از میان برداشتن اشکالات و خطاهای انسانی و نیز خشنود ساختن ذینفعان سازمان ازراه پاسخگویی و تدبیر منطقی مدیران برای حل مشکل است.

برخی از اشتباهات پیامدهای منفی دارد، اما مدیر سازمان باید برای بروز احتمالی آن ها آمادگی داشته باشد. براساس مبانی مدیریت، آموزش روش های پاسخگویی به انتقادات و شکایات در سازمان علاوه برمدیر، برای کلیه کارکنان لازم است. همه باید اعتقادداشته باشند چگونه به مسئولان و ذینفعان پاسخ دهند،‌ چگونه مدیر با نارضایتی های ذینفعان برخورد نماید، چگونه به شکواییه های ارسالی پاسخ دهد و...

ادامه مطلب ...

۸ روش برای بهبود بخش خدمات به مشتریان

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایتwww.mahanco.com مراجعه فرمائید

۸ روش برای بهبود بخش خدمات به مشتریان

چکیده

بهتر کردن خدمات به مشتریان آسانتر و ساده گر

دیده است؛همان طور که می دانید بخش خدمات مشتریان یکی از بخش های حیاتی در هر تجارت می باشد .

شما با کمک و همیاری این بخش به راحتی قادر خواهید بود که موقعیت شرکت خودتان را بین رقبا ترفیع دهید و تعداد مشتریان خود را به همان میزان که می خواهید افزایش دهید . و مدیریت دراین قسمت ضرورت و نقشی بلامعارض دارد . در غیر این صورت مشتریانی به شرکت و تجارت شما وارد خواهند شد که:

اولا زیاد سود آورنیستند ،

ثانیا برای مدت زمان طولانی ، دوام نخواهند یافت .

در کل، اصل خدمات مشتریان بیانگربکارگیری روشها و شیوه هایی است که، باعث برگرداندن مشتریان به شرکت می شود . چه مشتریان قدیمی و چه جدید . تا طوری آنها را از شرکتتان بدرقه کنید که با شادی تمام آنجا راترک کرده ؛ ودر همه جا از شرکت شما تعریف وتمجید کنند . تا آنها نیز با مراجعه به شرکت همان نتیجه مثبت را تجربه کنند و جزو مشتریان دایمی شما شوند .

ادامه مطلب ...