شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت WWW.MAHANCO.COM مراجعه نمایید

شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت WWW.MAHANCO.COM مراجعه نمایید

ارزش از نگاه مشتری

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.comمراجعه فرمائید

 

ارزش از نگاه مشتری

 

 

مقدمه
اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه 60 میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد.

ادامه مطلب ...

مدیر دوست داشتنی

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.comمراجعه فرمائید

مدیر دوست داشتنی

 

از آنجا که باورها و ارزش ها ریشه در برداشت ما از خود، اجتماع و دنیایی دارد که در آن زندگی می کنیم همواره این باورها به صورت فیلترهای ادراکی عمل می کنند که فقط پذیرای پدیده هائی اند که به مذاق ما خوش می آیند و با ارزش های ما همسازی دارند. از همین رو گاه باورهای منفی نه تنها دنیای ما را محدود می سازد و امکان انتخاب درست را از ما سلب می کند بلکه ما را از پرداختن به اندیشه های نو، خلاق و مفید باز می دارند و این احتمال وجود دارد که شخص تا حد افراد بی صلاحیت نزول کند. باورها و ارزش ها اکتسابی اند و در بستر فراز و نشیب های زندگی شکل گرفته ، تغییر یافته و تکامل می یابند و در نهایت زیربنای الگوی رفتاری فردی و اجتماعی را شکل می دهند. از این رو انسانها برای شناخت یکدیگر باید از ارزش ها و باورهای هم مطلع شوند تا زمینه تفاهم برای انجام کار مشترک فراهم آید. در این راستا برای نیل به این هدف به نکاتی چند می پردازیم که نه تنها توفیق بیشتر در عرصه فعالیت های اقتصادی را نصیب مدیران می کند بلکه آنها را در حیطه فعالیت خود دوست داشتنی و قابل اعتماد می نماید:

ادامه مطلب ...

نکته‌های اساسی برای مدیران کوچک

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.comمراجعه فرمائید

نکته‌های اساسی برای مدیران کوچک

مترجم: مریم صدیق‌زنده
در آخرین مهمانی خانوادگی که به تازگی گرد هم آمده بودیم، خواهرزاده 9ساله‌ام با مداد رنگی‌هایش روی تکه‌های کاغذی که پیدا کرده بود، اشکالی از حیوانات را نقاشی می‌کرد.

اولین اسبی که نقاشی کرد بسیار زیبا بود و ترکیبی از طیف‌های آبی و زرد و سبز در آنها دیده می‌شود و در زمینی پر از علف‌های بلند، زانو زده بود. این موضوع چه ارتباطی با مدیریت دارد؟ خیلی ربط دارد. بقیه مطالب این مقاله را بخوانید...
علاقه و انگیزه
خواهر زاده من چند اسب دیگر هم نقاشی کرد که همه آنها به زیبایی و هنرمندانه سایه زده شده بود. همه آنها را به پدربزرگ و مادربزرگ و تنها عمویش داد. من تحت تاثیر حس زیبایی، تناسب و توازن رنگ‌هایی بودم که او در رنگ‌آمیزی اسب‌هایش به کار برده بود. همچنین برایم بسیار جالب بود که او با این سن و سال با این مهارت می‌تواند اسب را به این زیبایی طوری طراحی کند که واقعا شبیه اسب شود. در پایان روز یکی از اسبهایش را به خواهرم هدیه کرد. به مزاح و خنده از او پرسیدم پس اسب من کو؟

ادامه مطلب ...

مدیر موفق از عذرخواهی نمی‌ترسد

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.comمراجعه فرمائید

مدیر موفق از عذرخواهی نمی‌ترسد

‌نویسندگان: آلن لویز، آلن رزنر
ترجمه : الهام مؤدب



برخی از مدیران معتقدند که معذرت‌خواهی نشانه ضعف است و آنان را از چشم کارمندان می‌اندازد.
در حقیقت عکس این امر صادق است. جسمامین ویست، نویسنده می‌گویند: «بخشش اشتباهات دیگران راحت است، اگر آنان شاهد اشتباه شما باشند تحمل آن برایتان مشکل است.»
مدیرانی که مرتکب اشتباه می‌شوند و معذرت‌خواهی نمی‌کنند، از ارزش‌شان نزد کارمندان کاسته می‌شود. کارمندان می‌دانند که هیچ‌کس کامل نیست و برای مدیرانی که این امر را نمی‌پذیرند، احترامی قائل نمی‌شوند. مدیری که اشتباه می‌کند و آن را نمی‌پذیرد، نادان است یا ترسو؟ کارمندی در پاسخ به این سؤال می‌گوید: «شک دارم، مدیر اشتباهش را بپذیرد، برای کسی که برای شما ارزش قائل نیست، خیلی سخت است احترام قائل شوید.» البته منظورم این نیست که به گناهان خود اعتراف کنید، بلکه اشتباه خود را بپذیرید و صادقانه معذرت‌خواهی کنید. ادامه مطلب ...

فروشنده موفق

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.comمراجعه فرمائید

فروشنده موفق


سرم رو بشکن، قیمت رو عمراً!

در این مقاله می خواهیم با هم تعدادی از نکات اصول ملاقات های تجاری و بحث سر شکن و تاریخی قیمت مهم ترین عامل یک فروش موفق را بررسی کنیم.

ادامه مطلب ...