جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید
چکیده:
فرایند ارزیابی عملکرد که امروزه باید آن را در چارچوب مدیریت عملکرد طراحی و پیاده سازی نمود یکی از مهمترین فرایند توسعه منابع انسانی به شمار می رود. مهمترین عواملی که در طراحی یک فرایند ارزیابی عملکرد اثربخش لازم است مورد توجه قرار گیرند را می توان به شرح ذیل برشمرد:1- شفاف سازی ارتباط عملکرد کارکنان با استراتژی ها و اهداف سازمان 2- تعیین شاخصهای عملکردی جهت ارزیابی 3-تعیین و برقراری ارتباط بین فرایند ارزیابی عملکرد با سایر فرایندهای توسعه منابع انسانی. در این مقاله تلاش شده است با توجه به رویکرد فوق و براساس مدل “5W” نسبت به تشریح عوامل کلیدی در طراحی فرایند ارزیابی عملکرد پرداخته شود.
ادامه مطلب ...جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید
خلاقیت عبارت است از به کارگیری تواناییهای ذهنی برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید. فراگرد ایجاد فکرهای جدید و تبدیل آن فکرها به عمل و کاربردهای سودمند را نوآوری می گویند. درغالب مدیریت سازمان، موفقیت نهایی و حتی گاهی بقای آن به میزان توانایی برنامه ریزان در ایجاد نوآوری و به کارگیری فکرهای نو بستگی دارد. مهمترین دلیل نیاز به خلاقیت و نوآوری بروز مشکل است. حل مشکل به دو شیوه حل عقلایی و حل خلاقانه مشکل میسر است. برای ظهور یک ذهنیت خلاق باید تعریف دقیقی از مشکل ارائه گردد همچنین زمینه استفاده از راه حلهای گوناگون و سوای از راه حلهای مرسوم، ایجاد شود.مسئله حائزاهمیت در رابطه با خلاقیت موانع خلاقیت است که در چهار مورد خلاصه می شود:
ادامه مطلب ...جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید
خلاصه:با
توجه به روند رو به رشد عبور برندهای تجاری از مرزهای بین المللی از طریق
اینترنت ،فعالان بازار ممکن است برای اطمینان از بقای برندهای خود در سطح
جهان نیاز به رعایت یک سری استراتژی های خاص را احساس کنند.
نقل از سایت Marketingweek ، در ماه آوریل، موسسه تحقیقاتی Forrester در انگلیس از برندهای مختلف خواسته است تا برای مقابله با فشارهای دوران پس از رونق مجدد اقدام به جذب مشتری
در سرتاسر جهان کنند. به نظر میرسد که برندهای مختلف برای جهانی شدن
ملزم به رعایت یک سری اصول و مبانی مهم در این رابطه هستند.
برند کوکا کولا با توجه به این موضوع و با اجرای یک استراتژی برتر بین
الملی در ماه می افرادی را به عنوان مدیر بازاریابی به نقاط مختلف دنیا
فرستاده است. این افراد بیشتر بر روی بازارهای کشورهای اروپایی تمرکز کرده
اند.
برای ورود به بازارهای جهانی رعایت پنج استراتژی مهم ضروری به
نظر میرسد. این استراتژی ها ایجاد یک فرهنگ برند قوی و قاطع، بازاریابی
بی حد و مرز، تاسیس مراکز در داخل کشور، پذیرفتن یک ساختار جهانی و تولید
با توجه به نظرات مصرف کننده را در بر میگیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید
خلاصه:
زمانی که محصولات بینام میشوند، شرکتهای تولیدی ممکن است درصدد برآیند خود را از طریق عرضه خدمات ارزشافزوده متمایز سازند: این راهبرد بالقوه سودآور است. متاسفانه اغلب شرکتها در تلاش برای نیل بهاین مقصود دچار اشتباههایی میشوند. راینارتز و اولاگا، پژوهش دقیقی را در مورد هجده شرکت برتر فعال در طیف وسیعی از بازارهای تولیدی انجام دادند تا دریابند چه چیزی شرکتهای موفق را از دیگران متمایز میکند. آنها چهار گام برای ایجاد ظرفیت عرضه خدمات سودآور کشف کردند.
ادامه مطلب ...جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید
خدمات پس از فروش در کشور می بایست با هدف احترام به حقوق مشتری- خدمتگزاری و مشتری مداری، بهبود شاخص های کیفی خدمات پس از فروش باشد ، به جهت اینکه تاثیر متقابل این قبیل خدمات در زندگی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی افراد در جامعه را می توان شاهد بود.
ادامه مطلب ...