تبلیغات فن فروشندگی است؛ کلودهاپکینز در این خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد:
«درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت.»
وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است
ادامه مطلب ...جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید
سازمانهای یادگیرنده پدیدهای هستند که با شروع دهه 90 میلادی مطرح شدند. علت پدیدار شدن چنین سازمانهایی، شرایط، نظریهها و تغییر و تحول در محیطهای سازمانی قبل از دهه مذکور بوده است به گونهای که تمام سازمانها تلاش گستردهای را برای بقای خود آغاز کرده بودند و برای آنکه بتوانند خود را در محیط پرتلاطم اطراف خود حفظ کنند، میبایست از قالبهای غیرپویا خارج و به سمت سازمان یادگیرنده متحول شوند.
یعنی در ساختار و اساس خود تغییرات عمیقی ایجاد کنند. سازمانهای یادگیرنده اگر خود را در عرصه فعالیت ها با محیط هماهنگ نسازند، از صحنه فعالیت حذف خواهند شد. با توجه به کاهش دائمی منابع، افزایش آگاهی ارباب رجوع از حق خود و پاسخ گویی سازمان در مقابل جامعه، مدیران نمی توانند از یادگیری امتناع کنند. این گونه از سازمان ها، مدیران زنده و پویایی را می طلبند.
ادامه مطلب ...جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید
مقدمه
یک
سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و
اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً
برای مشتریان و بزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه
میخواهند کسی مشکلاتشان را حل نماید.
سازمان مشتری مدار سازمانی است
که هدف آن پیشگرفتن درخواست های مشتریان در مسائلی که بیشترین ارزش را
برای آنها داراست میباشد و رضایت مشتری را سرمایه خود و ضامن برگشت سرمایه
سازمان میدانند. ارائه خدمات به مشتری همواره سرلوحه تفکرات و
برنامهریزیها میباشد و در زندگی و مشکلات موجود برای کسانیکه مسئول راضی
نگه داشتن مشتری هستند تغییر و بهبود حاصل مینمایند . و سازمانی که
نتایج عملکرد آن براساس انتظارات و خواست های مشتریان سنجیده میشود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید
مقدمه
بیشتر
مدیران بازرگانی اینگونه میاندیشند که یافتن فروشندگان حرفهای که
بتوانند نیازهای تجاری آنها را بهخوبی تامین کنند، مشکل است و فروشندگان
حرفهای بهندرت یافت میشوند. برخی از افراد که بهنحوی در فعالیتهای
فروش درگیر هستند، خود را مدیر اجرایی، مدیرفروش یا مشاور بازرگانی
میخوانند. این در حالی است که امروزه همه مردم بهنحوی کار فروش
را انجام میدهند؛ پزشکان، مشاوران حقوقی، نمایندگان دولتی، معماران و
نمایندگان تبلیغاتی همگی در جستوجوی بازارهای جدید و مشتریان جدید برای
فروش خدمات و تواناییهای خود هستند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.com مراجعه فرمائید
استمرار بقا مهم ترین نیاز کلیه موجودات زنده و سازمانهاست . زیرا تنها در سایه برقراری و استمرار بقا است که می توان در جهت رسیدن به اهداف و اجرای ماموریتهاتلاش کرد. نکته جالب توجه آن که موضوع بقا تنها به سازمانهای هدفمند، پویا و درتعامل با محیط اختصاص ندارد. بلکه سازمانهایی هم که در طول زمان علت وجودیشان منتفی شده و یا اهداف و ماموریتهای خود را فراموش و یا گم کرده اند نیز، بقا را جایگزین علت وجودی منتفی شده و یا اهداف فراموش شده خود کرده و با تمام قوا در این راه (بقابرای بقا) می کوشند.
ادامه مطلب ...