شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت WWW.MAHANCO.COM مراجعه نمایید

شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت WWW.MAHANCO.COM مراجعه نمایید

از نوع ایرانی CRM


جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM  شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید

 

از نوع ایرانی

CRM

CRM یک استاندارد و شگرد بازاریابی است که توسط آن مشتری را پیدا می کنند و بعد از آن تلاش می کنند تا وی را همیشه نگه دارند و به یک خریدار و مشتری دائمی تبدیل کنند.

قطعا شما هم جمله "همیشه حق با مشتری ست" را شنیده اید. همیشه حق را به مشتری دادن مهمترین اصل CRM است. CRM یک استاندارد و شگرد بازاریابی ست که توسط آن مشتری را پیدا می کنند و بعد از آن تلاش می کنند تا وی را همیشه نگه دارند و به یک خریدار و مشتری دائمی تبدیل کنند.

CRM می تواند باعث افزایش فروش و پایداری تجارت شود چرا که مصرف کننده از محصولات، خدمات، نحوه معاشرت و قیمت های ما راضی ست و این یعنی پیشرفت و تدام تولید و فروش به لطف مصرف کنندگان و مشتریان.


ادامه مطلب ...

یکپارچگی منابع و تواناییهای شرکت برای پیاده سازی CRM سازمانی: م

جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM  شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه نموده

یکپارچگی منابع و تواناییهای شرکت برای پیاده سازی CRM سازمانی: موردپژوهی یک بانک خرد در کُره

چکیده

این مورد پژوهی فراگیر و کامل که به ترتیب تاریخی تنظیم شده است این موضوع را بیان می­کند که اگر چه یکپارچگی منابع و توانایی­های اساسی شامل منبع اطلاعات، توانایی تحلیلی، و توانایی عملیاتی ممکن است بر پروسة نگهداری و حفظ موارد تحت تملک تأثیر بگذارند، [اما] اینها برای نیل به میزان عملکرد مطلوب در زمینة اکتساب و توسعة روابط با مشتریان کافی نیستند. بانک Fine-Equity (یک اسم مستعار) در این مورد[پژوهی] این موضوع را تأیید می­کند که رضایت مشتری بایستی برای هر مؤسسه­ای مانند پیش­نیاز پروسه­های توسعه و کسب روابط موفق (که هر دو نیازمند آن هستند که کارمندان نسبتاً آشنایی بیشتری با مشتریان داشته باشند) باشد. بنابراین، این پژوهش بر اهمیت منابع و توانایی­های سه جانبه متشکل از فناوری، پروسه، و فرد برای پیاده­سازی موفق یک راهبرد CRM سازمانی تأکید می­ورزد.


ادامه مطلب ...

مدیریت زنجیره تامین در ارتباط با مشتریان(CRM)


جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM  شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید

 

مدیریت زنجیره تامین در ارتباط با مشتریان(CRM)

مقدمه:

در نتیجه، تمام تلاشها در جهت افزایش دفعات و مقدار خرید مشتری بود، که این امر موجب صرف بودجه بسیار اندکی برای ایجاد رابطه پایدار و با ثبات با مشتریان قدیمی شده بود. در این مقطع قیمت بعنوان یک بحث مهم جلوه‌گر شده، و بازاریابان سعی می‌کردند به طور متوالی خریداران را به خرید مجدد تشویق کنند. بدون توجه به اینکه آیا هر یک از خریداران از قبل خریدی انجام داده است یا خیر. در این وضعیت، رقابت اصلی بر حفظ ارائه خدمات و توسعه محصول به مشتری و تسهیل خرید مشتری بود نه حفظ و نگهداری رابطه با مشتریان موجود.

ادامه مطلب ...

آشنایی بیشتر با مدیریت ارتباط با مشتری

جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM  شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید

 

 آشنایی بیشتر با مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت مشتری، سیستم­های اطلاعات مشتری، مدیریت ارزش مشتری، مراقبت مشتری و گاهی اوقات مشتری گرائی، مشتری­مداری یا مدیریت مشتری­گرا نام­های گوناگون برای مفهومی هستند که امروزه به عنوان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM ) رواج یافته است. مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک عبارت نوین از اواسط دهه 1990 رواج یافت. یک تعریف آن عبارت است از:

" مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک راهبرد کاری است که ارزشمندترین ارتباطات با مشتری را انتخاب و مدیریت می­کند. به منظور پشتیبانی کارآمد فرایندهای بازاریابی، فروش و خدمات، CRM نیازمند فلسفه و فرهنگ کاری مشتری­گرا می­باشد. ابزار CRM با این فرض که شرکت دارای رهبری، راهبرد و فرهنگ صحیح باشد، می­تواند مدیریت ارتباط با مشتری را به شکلی کارآمد فعال سازد."


ادامه مطلب ...

مدیریت ارتباط با مشتری ضرورتی در مشتری ‌مداری


جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید

 

مدیریت ارتباط با مشتری ضرورتی در مشتری ‌مداری

 

در بازاریابی رابطه‌مند، مشتری دارایی یا ارزشی است که باید روابطی را ایجاد کرد تا در آینده دفعات و مقدار خرید وی افزایش یابد. در این مقاله به موضوع مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته ایم و تا حد امکان سعی خواهیم کرد، این موضوع را تبیین و ارائه کنیم.

چکیده :

امروزه  به منظور رشد و بقا در  عرصه رقابت اقتصادی در جهان کنونی، شرکتها باید به مشتری مداری اهمیت ویژه‌ای داده و ارتباط خود را با خریداران کالا و خدمات آنها بیش از پیش افزایش دهند.


ادامه مطلب ...