شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت WWW.MAHANCO.COM مراجعه نمایید

شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت WWW.MAHANCO.COM مراجعه نمایید

مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایتwww.mahanco.com مراجعه فرمائید

مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

شرح وظایف مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

·     ارزیابی مستمر روند اجرای طرح ها و برنامه های مصوب واحدهای مختلف سازمان.

·   تجزیه و تحلیل عملکرد کلیه پروژه ها ، طرح ها و برنامه های مصوب ملی و استانی ، تهیه و تنظیم گزارش های مربوطه جهت ارائه به سازمان و دفتر.

  نظارت ، ارزشیابی و سنجش مستمر عملکرد ، کارایی و اثر بخشی برنامه ها و فعالیت های سازمان در کلیه مراحل.

·    تهیه و تدوین شاخصها و معیارهای نظارت و ارزیابی بر اساس برنامه های مصوب و نظارت بر اجرای آنها.

·    سنجش مقایسه ای عملکرد مدیریتهای شهرستان و بخش های تخصصی سازمان.

·    اجرای تکالیف دبیرخانه کمیته ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با رشوه و فساد و ارائه گزارش.

·    بررسی میزان سلامت اداری و پیشگیری از مفاسد اداری و مبارزه با ارتشاء در سطح سازمان براساس مقررات مربوطه.

·   تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی از واحدها ، برای سنجش میزان مطابقت عملکرد آنها با اهداف برنامه ها ، دستورالعملها ، ضوابط و شاخصهای مورد ارزیابی.

·   بررسی عملکرد مدیران و سنجش میزان رضایت مردم ، از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع.

·    تهیه گزارش در فواصل سه ماهه ، شش ماهه ، نه ماهه ، و سالانه از عملکرد واحدهای مختلف برای سازمان و دفتر.

·    ایجاد تعامل و همکاری موثر با سازمانهای نظارتی برون سازمانی ازجمله سازمان بازرسی کل کشور و ... .

·    تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها و کارکنان بر اساس بازرسی های انجام شده.

·    انجام بازرسی های آشکار و پنهان و ارائه گزارش های لازم به مدیران ذیربط.

·    بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم شکایات واصله و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکیان.

·    بررسی و پاسخگویی گزارشات و مکاتبات نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل نهاد ریاست جمهوری ، سازمان بازرسی کل کشور ، دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و ...

·    پیگیری و اخذ نظرها و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام نتیجه به شاکیان.

·    جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه راهکار برای کاهش شکایات و تهیه گزارش برای سازمان و دفتر.

·    انجام پیگیری های لازم و مستمر به منظور استقرار نظام پیشرفته و مکانیزه جهت افزایش دقت ، سرعت و کیفیت گزارش گیری و گزارش دهی.

·    بررسی و مطالعه مستمر بخشنامه ها و دستوالعمل های صادره از سوی وزارت متبوع ، سازمانها و .... و نظارت بر حسن اجرای آنها.

·    اجرای امور مربوط  به ارزیابی عملکرد و تهیه گزارش های لازم از نتایج ارزیابی و ارائه آن به رئیس سازمان و سایر مراجع ذیربط .

·    انجام بازرسی های لازم و تهیه گزارشات موردی و ادواری از عملکرد واحد های سازمان و تجزیه و تحلیل آنها

·    دریافت شکایات حضوری و مکتوب مراجعین از واحد ها و کارکنان سازمان و بررسی پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و اعلام پاسخ به شاکیان و جمع بندی آنها جهت تهیه گزارش های لازم.

·    همکاری و تعامل با دستگاههای نظارتی و بازرسی در چارچوب ضوابط و مقرراتبررسی میزان سلامت اداری و پیشگیری از مفاسد اداری و مبارزه با ارتشاء در سطح سازمان براساس مقررات مربوط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد