شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت WWW.MAHANCO.COM مراجعه نمایید

شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت WWW.MAHANCO.COM مراجعه نمایید

واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایتwww.mahanco.comشرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه فرمائید

واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)

CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکت‌ها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکت‌ها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را با لحاظ موارد ذیل برآورده می سازد.

 ایجاد سنجش‌های مرتبط با مشتری مانند امور مشترکین

 تقویت رفتارهای سازمانی به گونه ای که در جهت تحقق نیاز و رضایتمندی مشتری باشد.

 انجام فرایندهای متمرکز بر مشتری

سازمان‌ها باید بدانند که CRM، در دراز مدت ارزش خود را نشان می دهد. تحقق CRM منوط به آن است که سازمان آن را به عنوان راهبردی برای کل سازمان تعریف کند.

ادامه مطلب ...

پیمانکاری و انواع قراردادهای پیمانکاری

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.comمراجعه فرمائید

پیمانکاری و انواع قراردادهای پیمانکاری

برخی از ویژگیهای خاص صنعت پیمانکاری به شرح زیراست:

١- اجرای عملیات موضوع پیمان از طریق انعقاد قرارداد به پیمانکار واگذار میشود و مدت اجرای طرح معمولابه بیش از یک دوره مالی تسری مییابد.

٢-فعالیتهای پیمانکاری برخلاف سایر فعالیتهای تولیدی که معمولا در فضای کارخانه انجام میگیرد درمحل اجرای طرح که کارفرما در اختیار پیمانکار قرار میدهد انجام میگیرد.

٣- هر قرارداد پیمانکاری معمولا به ساختن یک دارایی خاص میانجامد.

٤- قرارداد پیمانکاری پس از طی تشریفات مناقصه یا ترک مناقصه و یا توافق قیمت به پیمانکار واگذار میشود.

٥- پیمانکار برای پیشنهاد مبلغ پیمان علاوه بر برآورد بهای تمام شده طرح، سود مورد انتظار خود را به آن

اضافه میکند.

ادامه مطلب ...

سرمایه گذاری بلندمدت; کیفیت کالا و خدمات پس از فروش

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.comمراجعه فرمائید

سرمایه گذاری بلندمدت; کیفیت کالا و خدمات پس از فروش

امروزه در محیط­های پرتلاطم کسب­وکار، علی­الخصوص در کسب­وکارهایی که مبتنی بر تکنولو

ژی روز می‌باشند. به دلیل تغییرات مرجع فناوری در صنعت الکترونیک، بنگاه­های اقتصادی می­بایست متناسب با توانمندی­های خود، شرایط محیط (بازار) و تحولات تکنولوژیک، استراتژی­های مختلفی را برگزیدند تا بتوانند علاوه بر حفظ سرمایه­گذاری و تثبیت سرمایه به رشد و توسعه سازمانی دست یابند و بدین طریق نه تنها از مخاطرات ناشی از تحولات بازار در امان مانده بلکه تهدیدات محیطی را به فرصت­های ایده‌آل تبدیل نمایند.

تحقیقات بازاریابی و در واقع تعریف نیازهای مصرف­کنندگان، از مهم­ترین عواملی است که می­تواند ما را در تدوین و اجرای استراتژی­های مؤثر راهبری نماید. هر چند الگوهای برنامه بازاریابی با هدف تأمین نیازهای مشتریان آغاز می­گردد اما دستیابی مدیران به اطلاعات مربوط به مشتریان، رقبا و دیگر نیروهای موجود در بازار، امری ضروری است و می­تواند توانمندی آنان را در پیشبرد اهداف فروش یا به عبارتی ایجاد انگیزه خرید در مشتریان با استراتژی­های کوتاه­مدت یا بلندمدت بالا برد. در این مقاله سعی بر آن شده است که با شناخت نیاز مشتری، معیارهای انتخاب خرید کالا را با دو شاخص کیفیت و خدمات، بررسی نماییم تا علاوه بر حفظ مشتری، راهکارهای دستیابی به بازارهای جدید را یافته و از این طریق نسبت به تثبیت سرمایه­گذاری بلندمدت، همت گماریم.

ادامه مطلب ...

نگاهی به اصلی ترین اصول و روش مکالمات کاری و تجاری

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.comمراجعه فرمائید

نگاهی به اصلی ترین اصول و روش مکالمات کاری و تجاری

در کار و بیزنس، قوانین آداب معاشرت فقط شامل رفتارهای شما در اداره و محتویات ایمیلتان نمی شود، این قوانین اتیکت و آداب مکالمات شما با همکارانتان را هم در بر می گیرد. معمولاً تصور می شود که اتیکت مکالمات کاری را باید در مکالمات رو در رو رعایت کرد، اما پشت تلفن هم این موارد صادق است. در هر دو مورد، الزامات قدیمی گوش دادن و حرف زدن باید در مرکز توجه قرار گیرد. ممکن است مکالمه کوتاهی با سوپروایزرتان داشته باشید، یا قبل از بستن قرارداد یا زنگ زدن به نمایندگان شرکت های دیگر، با یک مشتری جدید مسائل را بررسی کنید.

مهم نیست که کدامیک از این موارد هدف شما برای مکالمه باشد، اینکه بدانید چه بگویید و چطور به حرف های طرف مقابل گوش دهید، می توانید پله ای برای موفقیت بیشتر شما در کار، یک شراکت جدید و یا فقط یک مکالمه لذت بخش باشد. وقتی کسی با شما احساس راحتی می کند، شما هم با آنها احساس نزدیکی و راحتی بیشتری خواهید کرد و دست یافتن به اهدافتان (شبکه سازی، متقاعد کردن و ...) به طور طبیعی میسر خواهد شد. این مسئله نه تنها به شما کمک میکند به آنچه که میخواهید برسید، بلکه احترام زیادی هم برای شما کسب خواهد کرد. حال اجازه بدهید به برخی از اصلی ترین اصول و روش مکالمات کاری و تجاری بپردازیم.

ادامه مطلب ...

بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.mahanco.comمراجعه فرمائید

بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهایی که قابلیت رقابت و عرضهء آنها درسطح بین المللی وجود دارد ، این است که آیا شرکتهای عرضه کنندهء این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیتهای بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی درسطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژیهای بازاریابی متناسب با آن مناطق به کار گرفته شود ؟
تاکید بازاریابی جهانی بیشتر برفروش محصولاتی مشابه همراه با تبلیغات یکسان در سرتاسر جهان است .این راهبرد در حقیقت دلالت بر آن دارد که جهان و اجزای آن روز به روز در حال یکنواخت شدن و هم شکل شدن است و ساکنان جهان رفته رفته چیزهای مشابهی را طلب می کنند . یکی از دلایلی که بازاریابی جهانی روزبه روز موثر واقع میشود آن است که شبکهء ارتباطات جهانی دسترسی هرچه بهتر را به بازارهای بیشتری در سرتاسر جهان امکان پذیر میسازد . به عنوان مثال شبکهء سی ان ان ( CNN) امروزه ۷۸ میلیون خانوار را در یکصد کشور تحت پوشش خود دارد و یا مخاطبان ام تی وی (MTV) شامل ۳۱۰ میلیون نفر در ۷۸ کشور هستند .

ادامه مطلب ...